Onderwerp: stapeltaart vraag..

ik weet niet of ik dit onderwerp hier goed plaats maar denk ik moet het toch ergens vragen.. :s

aanstaande zondag vieren we mijn dochter der verjaardag nu wil ik een stapeltaart gaan maken maar zit met een probleem.. :think:

ik heb de biscuits al gebakken en deze staan in de vriezer maar daar komt die  wil hem zaterdagavond in mekaar gaan zetten ik ga de taart bekleden met rolfondant..

maar nu heb ik geen ruimte in mijn koelkast om zo"n stapeltaart erin te zetten wat moet ik nou doen dan???ik neem aan dat er hier nog wel meer mee zitten kan deze gewoon een nacht buiten de koeling blijven???

ik hoop op tips thxs alvast tamaar

2

Re: stapeltaart vraag..

Je kunt ze toch afzonderlijk bekleden/decoreren,in koelkast bewaren en het in elkaar zetten op laatste moment doen?

als je een vulling maakt die niet in de koelkast hoeft (zoals botercreme en lemoncurd of jam) dan heb je ook dit probleem niet meer! Staan genoeg topics over vullingen die je buiten de koelkast kunt bewaren als je even zoekt. Succes!

ok ja dat van de vulling wist ik idd maar word de rolfondant of marsepein dan niet hard??? :think:
thxs in ieder geval alvast voor de antwoorden..ik decoreer en stapel liever de taart in 1 keer want om dit op het laatste moment te doen heb ik zo weinig tijd voor en dit is mijn eerste stapel dus als die in mekaar valt dan kan eventueel nog wel wat anders regelen ghegheghe..