1

Onderwerp: Hele verkeerde volgorde!!!

Hey Hallo mede bakkers(sters)

Beetje verkeerde volgorde maar ik heb al een aantal taarten gemaakt en stel me nu pas voor. :o
Ik leer de site nu pas echt kennen :) en weet een beetje wat alles is.
Als nog  ;) ik ben Maria ik woon in kampen ik ben getrouwd met mijn schatje johan.
En we hebben samen 2 kids Enrico 9 jaar en Laetitia 6jaar.
Vanaf kinds af aan vind ik bakken en koken heel leuk.
Ik maakte altijd al appeltaart en cake(jes), monchoetaart , gewone slagroomtaart.
Maar tot 2010 juni had ik nog nooit geen taart met fondant gemaakt.
Mijn dochtertje had een kinderfeestje taartjes maken bij Tisa's in  kampen.
Ik kwam haar weer halen en zag haar taartje en ik dacht dat is leuk ik ga het ook proberen :)
Naar een 3 tal kleine taartjes heb ik voor mijn schoonvader een tuintaart gemaakt wat leuk om te doen toen was ik verkocht.
Wat een gave hobby mijn dochtertje was bijna jarig en heb voor haar een prinsesentaart gemaakt.
Toen vroeg ze mama mag ik met mijn kinderfeestje taartjes maken ik zei is goed.
Zo met 12 kids thuis samen met een vriendin het kinderfeestje voor haar georganiseerd.
Super leuk maar wel heel druk en wat een gesmeer thuis :s maarja alles voor de kids :)
Na het feestje weer alles schoongemaakt :) nooit meer zoveel kids ongeveer 8  en vanaf 6 jaar anders zijn ze nog te jong.
Vanaf die tijd ben ik druk met taarten maken ik vind het geweldig echt waar super hobby :thumb: echt verslavend :lol:
Nu maak ik voor familie en vrienden taarten af en toe ook voor andere mensen :)

Ik vind dit een geweldige site :thumb:

Liefs Maria

2

Re: Hele verkeerde volgorde!!!

Ach, wat is een verkeerde volgorde? In ieder geval leuk om te lezen, dat je zo enthousiast bent. En je bent dus al bekend met het forum, maar mag ik je evengoed en alsnog van harte welkom heten?

Tot forum!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

Re: Hele verkeerde volgorde!!!

e.b.m. schreef:

Ach, wat is een verkeerde volgorde? In ieder geval leuk om te lezen, dat je zo enthousiast bent. En je bent dus al bekend met het forum, maar mag ik je evengoed en alsnog van harte welkom heten?

Tot forum!

Bedankt voor je reactie :)  ja het is ook z'on gave hobby net weer een Hello Kitty geboeseerd.
Ik vind deleukstetaarten.nl site helemaal geweldig heerlijk op het forum al die mooie taarten bekijken.
En recepten bekijken echt super leuk.
Nogmaals bedankt voor je reactie

Groetjes Maria