1

Onderwerp: Tot gauw taartje voor een llieve collega

http://i51.tinypic.com/99phc5.jpg

Dit was een taart voor mijn collega....die voor een paar maanden stopt met werken bij ons..en dan hoogstwaarschijnlijk weer terug komt...

Vond hem zelf niet helemaal perfect vooral de bovenlaag kreeg ik niet strak omdat door het smeren van de botercreme mijn biscuit kapot was gegaan Snik snik. Had een beetje haast en was moe .....pfffffffff na een hele dag cursus en pas om 9 uur savonds thuis te zijn gekomen ....

Maar mijn collega's vonden hem perfect en heeeeeeeeeeerlijk ( bonbonblok vulling en kersenvlaai vulling )smaken .Waren zelfs een aantal die al zoiets hadden van  kunnen we al bij je bestellen als we een taartje nodig hebben .

Dat maakte veel goed .... hihihihi

Ps foto was ook niet zo omdat ik die om 7 uur snel snel moest maken hahahaha voor ik ging werken waardoor ik niet de juiste belichting had en toen bleken mijn batterijen van mijn fototoestel ook nog eens op te zijn hahahaha wat een pech een mens wel niet kan hebben .....soms

2

Re: Tot gauw taartje voor een llieve collega

Ziet er heerlijk uit. Vulling klinkt ook goed.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

3 Laatst bewerkt door joyvin (16-03-2011 19:52)

ik wil je graag een tip geven als t mag! :o  Keer je biscuit om. Dus de onderkant wordt je bovenkant! Dan is hij mooier vlak en scheurt je biscuit tijdens het afsmeren minder gauw!  :Y Verder is het een lief taartje geworden! :Y

heerlijke taartgroetjes van Brenda

4

joyvin schreef:

ik wil je graag een tip geven als t mag! :o  Keer je biscuit om. Dus de onderkant wordt je bovenkant! Dan is hij mooier vlak en scheurt je biscuit tijdens het afsmeren minder gauw!  :Y

thx voor de tip .

Tps zijn altijd welkom he.....

Heb deze tip al eens vaker toegepast maar gisteren in de haast het vergeten te doen.

Maar ga mijn best doen om het niet meer te vergeten .

5

loveforcake schreef:
joyvin schreef:

ik wil je graag een tip geven als t mag! :o  Keer je biscuit om. Dus de onderkant wordt je bovenkant! Dan is hij mooier vlak en scheurt je biscuit tijdens het afsmeren minder gauw!  :Y

thx voor de tip .

Heb deze tip al eens vaker toegepast maar gisteren in de haast het vergeten te doen.

Toevallig ben ik het van de week zelf ook een keer vergeten! :o

heerlijke taartgroetjes van Brenda

6

joyvin schreef:
loveforcake schreef:
joyvin schreef:

thx voor de tip .

Toevallig ben ik het van de week zelf ook een keer vergeten! :o

:o

:cool: dus ik ben niet de enige die zoiets weleens vergeet hihihihi

Belangrijkste is dat mijn collega's het lekker vonden en hun vonden de taart er perfect uit zien hahahah.