1

Onderwerp: Sushi / Zumba taart!

Nou na een paar adviezen over het maken van (suiker)sushi op een taart, is het me eindelijk gelukt!

De opdrachtgever gaf aan, dat de taart heel veel roze eigenschappen moest hebben en dat de thema iets met sushi en/of Zumba moest zijn.
Op de onderste cake heb ik voor 2 Zumba logo's gereserveerd en de bovenste cake spreekt voor zich. Door de kersenbloesemtak zijn de 2 verschillende thema's met elkaar verbonden.Toevallig heb ik vroeger wat Chinees leren schrijven, dus heb ik mijn naam in het Chinees op de eetstokjes gezet.
Beide cakes zijn chocoladecakes met als vulling 3 lagen vanille chocolate fudge.

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/200746_201703983192892_100000598756713_674269_3630074_n.jpg
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/198112_201704029859554_100000598756713_674270_3948261_n.jpg
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/196475_201704079859549_100000598756713_674271_4598320_n.jpg

Ben overigens sinds een paar maanden begonnen en moet zeggen dat ik redelijk trots op mezelf ben(Wie doet er mee?) :D  ;) !!

2

Re: Sushi / Zumba taart!

Nou ik wel  :Y  vind het jammer dat je taart niet zo strak is, maar vind hem wel super leuk !!

3

het ontwerp, de bloesem, de sushi, de stokjes, het bordje, allemaal :thumb:  :thumb:  :Y

jammer idd dat de taart niet zo strak is en die kaarsjes :s  :think:  errug jammer :o

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Het ontwerp vind ik erg leuk! Heel erg goed gedaan!

Alleen, die kaarsjes vielen mij ook het eerst op, jammer van de taart  :o en jammer dat de taart niet zo strak is.

5

Ja heb inderdaad nog steeds moeite met het strak trekken van een taart..
Ben ook nogal een ongeduldig type, dus misschien dat het daaraan ligt.

En die kaarsjes waren ook niet echt mijn keus. De opdrachtgever had die kaarsjes al gekocht...
Iemand een idee waar je wel bijpassende kaarsjes kan kopen??

6

:nooo
:think: misschien geen kaarsjes?
Voor kinderen zijn er wel leuke te vinden, maar voor iemand van 25??

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7

ieuw, houd niet van sushi en deze zien er ook erg vies uit....compliment dus :thumb: . ondanks de niet zo strakke taart, vind ik de rest mooi genoeg om daar niet teveel op te letten!!

8

Gewoon oefenen om de taart strakker te krijgen, weet niet of je gebruik maakt van smoothers? (zo'n ding doet wonderen)
Ik zou zelf iets fruitigs aan de vulling hebben toegevoegd, chocolade met chocoladefudge is misschien net wat veel?
Verder petje af hoor ;)

9

Ja de smoother heb ik..maar had al wel gemerkt dat ik er nog 1 moet hebben! heb het idee dat ik iedere keer te hard druk ofzo..

Ja de chocolade met de chocofudge vond ik zelf ook heel machtig..maar ook dat wilde de opdrachtgever..