Re: 2 kasteeltaarten voor een tweeling
Supermooie kasteeltaarten! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 2 kasteeltaarten voor een tweeling
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Supermooie kasteeltaarten! 
He, wat zijn ze mooi zeg! Die torens zijn gaaf, maar ook allebei je puzzelplaatjes zijn supergelukt!
Wat een geweldige taarten! Met een grote Tinkfan in huis is zeker de roze een goed idee!
...enne veel plezier van je nieuwe handsfreeautoradio, hihi!
Heel mooi gemaakt zien er allebei super strak uit!!
Wat een geweldige taarten! Met een grote Tinkfan in huis is zeker de roze een goed idee!
...enne veel plezier van je nieuwe handsfreeautoradio, hihi!
Thanks

Ik vind ze ook heel gaaf! En dat idee van die longdrinkglazen is ook echt super slim! Dat lijkt me ook wel wat op de proberen... Maar hoe heb je die torens dicht gekregen? Heb je de torens wat dikker gemaakt? Zodat je het randje bovenop lijm kon doen en er dan een passend rondje op kon leggen?
Wat zijn ze mooi! Vast een flinke klus, alles bij elkaar.
Super.
Heel mooie kastelen!
Twee super taarten, ziet er toppie uit!!!!
Maar hoe heb je die torens dicht gekregen? Heb je de torens wat dikker gemaakt? Zodat je het randje bovenop lijm kon doen en er dan een passend rondje op kon leggen?
Yep inderdaad maar dat is dan ons geheimpje :shhh: 
ok is goed ik zeg het niet verder 
Wat zijn ze allebei mooi en strak, erg leuk! Goed idee van die glazen 
Mariska1984 schreef:Maar hoe heb je die torens dicht gekregen? Heb je de torens wat dikker gemaakt? Zodat je het randje bovenop lijm kon doen en er dan een passend rondje op kon leggen?
hoe dan dikker gemaakt, met nog een laag fondant erom heen leggen of begrijp ik het verkeerd
en ik wilde ook weten hoe je die gaten aan de zijkant maakt, hoe weet je hoe groot je ze moet uitsnijden, waar je dan vervolgens de torentjes tegenaan zet?
by the way prachtig en strak, ik sla hem ook op als het mag
x
joseotterspeer schreef:Mariska1984 schreef:Maar hoe heb je die torens dicht gekregen? Heb je de torens wat dikker gemaakt? Zodat je het randje bovenop lijm kon doen en er dan een passend rondje op kon leggen?
hoe dan dikker gemaakt, met nog een laag fondant erom heen leggen of begrijp ik het verkeerd
en ik wilde ook weten hoe je die gaten aan de zijkant maakt, hoe weet je hoe groot je ze moet uitsnijden, waar je dan vervolgens de torentjes tegenaan zet?
by the way prachtig en strak, ik sla hem ook op als het mag
x
Ik denk dat je het beste de fondant niet te dun kunt uitrollen.
Het lijkt mij eenvoudig hoe je de ruimte maakt voor de torens. De torens hebben de dikte van een longdrinkglas. Je kunt dus een longdrinkglas gebruiken om de juiste maat uit te snijden.
Ik vind het een prachtig kasteel!!
Mijn zoon wil zaterdag ook een kasteeltaart. Deze ga ik zeker als inspiratie gebruiken!!
wat ben ik blij dat deze weer ff voorbij komt!! ik maa voor 7 mei een kasteel voor mijn 2ling meiden.... super idee die longdrink glazen!!! ik zat al te denken aan die crispy treats... maar dit is makkelijker en mooier denk ik.
beide kastelen zijn erg mooi!!!!
bedenk me met dat we maar 3 longdrink glazen hebben.
de rest is allemaal bol 
Super leuke taarten!!!!
Echt heel mooi je 2 kasteeltaarten
Leuk gedaan.
Fijn ook een tweeling
kan je dubbel aan de bak.
gr, Miriam
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 2 kasteeltaarten voor een tweeling