Onderwerp: sconestaart?
Zou het wat zijn? Ik ben nl gek op scones met mascarpone en jam. Dus nu zit ik ineens te denken: Stel ik bak een soort superscone. Formaat taart zeg maar en ik vul 'm met mascarpone en jam..........
Wat denk jij?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » sconestaart?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zou het wat zijn? Ik ben nl gek op scones met mascarpone en jam. Dus nu zit ik ineens te denken: Stel ik bak een soort superscone. Formaat taart zeg maar en ik vul 'm met mascarpone en jam..........
Wat denk jij?
ik zeg: goed idee!
Errug lekker maar vast heel zware kost
Ik denk ook dat het een hele zware kost is.
dat worden dan heeeeeeele kleine puntjes want scones zijn niet voor niets zo klein. en ik denk ook dat als je er echt een taart van wil maken, hij veel langer moet bakken en dus steenhard zal worden. maar het is het proberen waard.
Er stond een hele tijd geleden in de goodfood een sconestaart, ik weet niet meer precies welk nummer maar je kunt ook alle recepten opzoeken op www bbcgoodfood com
Hij was wel lekker maar je moet hem wel snel en vers eten, hij wordt snel droog, net als echte scones
Op deze site staat een recept van een sconescake in punten gesneden, ik bak vaak scones en met een sconescake is niets mis! Lekker!
http://moon-pie.blogspot.com/2008/02/ho … scone.html
Er stond een hele tijd geleden in de goodfood een sconestaart, ik weet niet meer precies welk nummer maar je kunt ook alle recepten opzoeken op www bbcgoodfood com
Hij was wel lekker maar je moet hem wel snel en vers eten, hij wordt snel droog, net als echte scones
juni 2010
O, oke.... wat goed dat je dat weet.
O, oke.... wat goed dat je dat weet.
heb ook gelijk het recept opgeslagen toch eens proberen.
Bedoel je deze? :
@baylah, cindy en misty: ..... vast zwaar, maar van gewone scones eet ik er zo 4 op of zo....... Het is gewoon veel te lekker!!!
@conny: Die ziet er ook heel lekker uit, maar is toch heel anders gemaakt. Ik begrijp dat jij hem wel eens gemaakt hebt? Is de smaak dan toch te vergelijken met gewone scones?
Ja, volgens mij bedoelde ik die.....
google ook eens Strawberry Scone Cake van 'the chocolate pot'
ook opgeslagen. Echt geweldig al die recepten. Maar goed dat ik komende week weer ga beginnen met sporten
@conny: Die ziet er ook heel lekker uit, maar is toch heel anders gemaakt. Ik begrijp dat jij hem wel eens gemaakt hebt? Is de smaak dan toch te vergelijken met gewone scones?
Ik maak nogal eens scones, het bereiden blijft hezelfde, je kunt elk recept van scones gebruiken wat je lekker vindt, het gaat vooral om de manier waarop je ze maakt kijk maar eens op youtube, in plaats van dat je rondjes uitsteekt laat je de dikke plak heel en die zet je in de oven. Altijd controleren of de taart gaar is!
Oke, maar ik vroeg het me af omdat bij het recept uit jouw link er bessen door het deeg gaan en een soort glazuur uiteindelijk over de taart. Dat is toch anders dan bij gewone scones...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » sconestaart?