Onderwerp: En alweer een nieuw lid!
Hoi hallo,
Omdat ik al een tijdje meelees op dit forum en er veel handige en leuke tips en voorbeelden van heb gehaald. Dacht ik laat ik mee ook eens echt aanmelden en even voorstellen:
Mijn naam is Gwen de Jong, ben 35 jaar jong, woon in Gouda, ben getrouwd en heb drie kinderen. Een meisje (geboren in 2004), twee jongens (geboren in 2006 en 2008).
Eind vorig jaar ging ik samen met een vriendin mee naar een workshop taartdecoreren met marsepein. Ik was meteen verkocht! Wat is dat leuk om te doen! Sindsdien helemaal verslaafd. Mijn man kan de taarten al bijna niet meer zien ;)
Daarom heb ik sinds kort op mijn werk aangeboden om op verzoek taarten te maken. Zo kan ik mijn hobby uitoefenen zonder zelf het risico te lopen tonnetje rond te worden. Mij man merkte gisteren op: 'Je hebt eigenlijk een betaalde hobby!' en zo is het precies. Ik kan nog veel leren, daarom wil ik graag nog meer cursussen gaan volgen, als ik er de tijd voor weet te vinden. En natuurlijk gewoon zoveel mogelijk taarten maken!! Dat is en blijft de beste oefening. Daarnaast hoop ik nog veel te hebben aan de tips en voorbeelden van anderen op deze site!
Groetjes,
Gwen