Onderwerp: Mijn eerste taart!
Gisteren mijn eerste taart gemaakt met icing. Ik vind m zelf erg mooi geworden. Zeker voor een eerste keer!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste taart!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gisteren mijn eerste taart gemaakt met icing. Ik vind m zelf erg mooi geworden. Zeker voor een eerste keer!

Die is zeker knap voor een eerste en icing is best moeilijk
Knap gedaan hoor, naamgenootje!
Ziet er goed uit 
Wauw mooi hoor! Ik wil ook elke keer bezig met icing, maar op de een of andere manier krijg ik de dikte van de icing niet goed.... Maar bij jou is het helemaal top!
Ik vond icing erg lastig in het begin, maar met een beetje oefenen gaat het al beter. Ik moet wel blijven oefenen, anders kan ik het straks niet meer
Gelukkig heb ik nog een paar bakjes icing over:)
Mooie taart Linda! 
Ziet er leuk uit met icing, weer eens wat anders. Wil ik ook nog eens proberen. Eerst maar eens gaan oefenen met behulp van de sjablonen uit de Mjam Taart.
Is dat ook nog lekker om te eten?
Leuk, eindwerkstuk van Wilton 1?
Het is erg zoet om te eten. Niet iedereen vind dat even lekker.
Ik heb gewoon kleinere stukjes gesneden:)
En ja, dit was mijn eindwerkstuk voor wilton 1 
Gefeliciteerd met het halen van je wilton 1. Is niet helemaalmijn ding maar zou het toch eens willen proberen als ik dit zo zie
Mooie taart hoor en feli met je wilton1.
Jammer dat die wilton altijd zo snel vol zit....tis me nog niet gelukt in de buurt...
Knap gedaan hoor, naamgenootje!
idem! 
Hahahaha Linda is een nogal veel voorkomende naam:)
Ik vind persoonlijk een taart met alleen maar icing echt te zoet. Maar goed, ik heb wilton 1 nodig voordat ik de 2 en 3 cursus kan volgen:)
Verder heb ik er, geheel onverwacht, een bakmaatje aan over gehouden! Met haar kan ik ongestoord over bakken, taarten en cupcakes praten, zonder dat iemand zeg: "lin, nou is het wel even genoeg. Nu even een ander onderwerp" 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste taart!