Re: Al een tijdje niets gepost .....
Weer een rijtje schitterende baksels, Jacqueline. Dat schuin gestapelde ziet er zo gaaf uit, zijn daar nog speciale aanwijzigen voor?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Al een tijdje niets gepost .....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weer een rijtje schitterende baksels, Jacqueline. Dat schuin gestapelde ziet er zo gaaf uit, zijn daar nog speciale aanwijzigen voor?
Thanks! Die funky stapel is echt onwijs leuk om te maken. Dit was een dummy en dus lekker simpel, maar ik heb zoiets ook 'n keer voor 't echie gemaakt. Naar aanleiding van de vele vragen die ik hierover kreeg heb ik hierbij tevens gepost hoe ik 'm gemaakt had. Dusss ... de uitleg vind je hier: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=103836 (en dan ergens op pagina 2).
Christa163 schreef:Hoi,
Ik heb een vraag.... ten eerste: wateen super mooie taarten!!!!
Nu heb ik de vraag gekregen om een bruidstaart te maken, en wel die van jou! die zwart witte vinden ze zooooo moooi.Mag ik jou toestemming om deze taart voor de mensen te maken?
En dan de volgende vraag:Welke uitsteker is de bloemenrand?
Vriendelijke groetjes, Christa
Thanks voor 't compliment en uiteraard geen enkel probleem als je deze taart namaakt. Gaaf juist
![]()
De bloemenrand is gemaakt met deze uitsteker van JEM http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … -2841.html
Succes & ik ben heel benieuwd naar 't resultaat!
wat fijn...dank je wel.. geen idee wanneer nog. ze hadden op dit forum gekeken en kwamen bij deze taart. ze waren er weg van! Dus helemaal leuk dat ik em dan mag maken. hij word uiteraard nooit hetzelfde.
super bedankt voor je reactie en ik laat het weten als ie klaar is! maar dat word wel van de zomer.
Wow wat een prachtige parade!
Prachtig 
waaw mooie productie en prachtige rozen!!
allemaal prachtig!!! Zeker een productie zeg.
mooi man!inderdaad vaker posten.
wat een geweldige taarten heb er gewoon geen woorden voor.
Oei, bijna gemist!
Wat een super creaties!!!! Ze spatten van mijn scherm af!
Wat een prachtige parade. 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Al een tijdje niets gepost .....