1

Onderwerp: mijn eerste dummy

Ik mocht voor mijn werk een dummy maken met onze nieuwe mascotte, lilly de waterjuffer. (ik werk op een zwembad)
Ik heb ook nog een eerste echte stapeltaart voor mijn zoontje gemaakt, maar die staat in een ander topic.

Bedankt voor het kijken en tips en feedback is altijd welkom

http://94.100.121.97/1259400001-1259450000/1259422501-1259422600/1259422576_5_mYXn.jpeg

http://94.100.122.204/1259400001-1259450000/1259422601-1259422700/1259422605_5_fuZq.jpeg

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

2

Re: mijn eerste dummy

Mooi  :thumb:  Heel netjes gewerkt!!!

Met zoete groet! Akire

3

Super strak hoor!!
Lijkt me lastig om een ontwerp te maken met een logo. Stonden de kleuren ook al vast?

Ik zou zelf denk ik de bovenste taart in een andere kleurstelling doen om lily beter te laten uitkomen. Maar wel heel mooi gemarmerd!!!

Als het mislukt, probeer je nog een keer, nog eens, steeds maar weer....
En in de tussentijd heeft niemand meer avondeten nodig:)

4

elskebet schreef:

Super strak hoor!!
Lijkt me lastig om een ontwerp te maken met een logo. Stonden de kleuren ook al vast?

Ik zou zelf denk ik de bovenste taart in een andere kleurstelling doen om lily beter te laten uitkomen. Maar wel heel mooi gemarmerd!!!

Ik snap helemaal wat je bedoeld, maar er zijn ansichtkaarten verstuurd, met deze kleuren. Hierop zweeft Lilly in het heelal boven de aardbol (ik snap hier de achterliggende gedachte ook niet van).
de kaart was vrij donker, waardoor Lilly helemaal niet opviel, dus wilde ik het "heelal" wat lichter maken.
de onderste taart zijn de oude kleuren van het zwembad, vandaar dit ontwerp, maar ben het met je eens dat de kleuren niet echt bij elkaar passen.

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

5

pfff idd lastig dan om haar goed te laten uitkomen.
Maar goed opgelost door het "heelal" wat lichter te maken.
Aan je verhaal te horen sluit het wel goed aan bij het design van de kaarten. Vandaar dat het mij dus ook erg moeilijk lijkt om je ontwerp aan een "logo" te moeten aanpassen.

Maar feit is dat je uitvoering super strak is en mooi gepuzzeld :thumb:

Als het mislukt, probeer je nog een keer, nog eens, steeds maar weer....
En in de tussentijd heeft niemand meer avondeten nodig:)