1

Onderwerp: Gezocht de lekkeste bodem

Hoi,

Daar ben ik dan met mijn eerste brandende vraagje....
Ik ben op zoek naar een taartbodem die net zo is als die bodems van kwarktaarten van oetker...alleen lust ik de kwark niet
Maar het deeg mmmmm jammie :9  nu wil ik daar zelf een taart van maken maar met recept van wie dan ook als die maar op die van die kwarktaart lijkt.

Ik hoor het graag

groetjes en alvast bedankt Peetjuh

2

Re: Gezocht de lekkeste bodem

De taarten parade is een show-rubriek. Al dan niet brandende vragen mogen in één van de vraag-rubrieken :)

[MOVE] --> Bakken & vullen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Gewoon koekjes verkruimeld, met gesmolten boter erdoor.

Lekker is bastogne-koeken, of de Speculoos of gewoon biscuitjes (al dan niet met chocola)

:)

Groetjes Karine

4

Ik vind "Marleentjes" het meest lijken op de originele bodem. Gewoon te koop bij de supermarkt. Maar Bastogne is idd ook erg lekker. Of lange vingers  :9 Moet dan wel boter bij, anders valt je bodem onder je taart vandaan  :lol:

May your dreams last longer than the night

5 Laatst bewerkt door esspijk (14-03-2011 20:58)

Smaakt anders maar ook heel lekker: chocolate chip cookies verkruimeld met gesmolten boter erdoor. Lekker onder een tiramisutaart en dergelijke  :9
Of gewoon goedkope speculaasjes.

6

Ja dat zal allemaal wel maar er moet toch ook wel een recept zijn ervoor of zo
liefst wil ik hem zelluf maken

7

De bodem van de Dokter Oetker kwarktaarten is ook gewoon los te koop. Het zit in een rood zakje en staat uiteraard bij de bakproducten. Net zo lekker als die uit het doosje  :9

There's a time for every star to shine!

Rope23 schreef:

Ja dat zal allemaal wel

O nou, graag gedaan hoor   :s

Die bodem van Dr.Oetker is ook gewoon gemaakt van verkruimelde koekjes waar je boter door doet.

En er is dus iemand die je vertelt welke zij vindt dat die er het dichts bijkomt.

Ik denk dat de speculoos er dichtbij komt.

Groetjes Karine

9

Oké bedankt allemaal, ik zal het eens zoeken en testen, ik wil niemand kwetsen hoor alleen zocht ik er een recept van.
Maar goei tips hoor.

Slaap lekker allemaal

10

http://www.toetjes-recepten.nl/bosbessen-kwarktaart/

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/