1

Onderwerp: Iets om te lachen en te huilen

Na 2 dagen bezig te zijn geweest aan een verjaardags taartje (mijn eerste bestelling) was hij eindelijk klaar en was best een beetje trots dat hij goed gelukt was. MAAR......
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4GEOTP64.jpg

.....Ik wilde hem van de kamer naar de keuken brengen en toen was dit het eindresultaat...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-73HBU6FD.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KSKCGPJ7.jpg

... Hij glee zo van mijn plateautje af:s helemaal niks meer aan te doen:S  :nooo  gelukkig was er aan de smaak niks veranderd en gaat de ene helf naar mijn broer en eten we de rest zelf maar op.

Morgen weer opnieuw beginnen... zie er nu nog wel even tegen op :nooo

2

Re: Iets om te lachen en te huilen

Hij zag er heel mooi uit. Enne ik kan mij heel goed voorstellen hoe ij je gevoeld heb.

De smaak was goed en dat telt ook toch!

3

Tja das balen, maar ook een meevaller nu kon je zelf lekker taart eten en je broer was zeker blij. Enne die volgende taart gaat je nu veel makkelijker af. Suc6.

4

Wat zonde zeg, want hij is erg mooi  :Y  maar heb je hem zo op dat dunne kartonnetje gedragen, want dan verbaasd het me niet namelijk, bij de volgende maar een steviger onderbord nemen !!

5

nog een geluk bij een ongeluk dat je niet nét op tijd klaar was...dat de klant nog niet voor e deur stond...enje dus nog tijd hebt een nieuwe te maken...wát een domper zeg...do eje zo je best..pfff...sterkte en succes met de nieuwe taart!!!!

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

6

ik vind het een echt mooie taart  :Y ..nou ja..voor euh, de verzakking. :o
Heb je afgesmeerd met BC? Ik heb zoiets wel al gezien wanneer er slagroom onder de fondant zat....

7

Ooooo wat jammer, en hij zag er zo leuk uit  :s

8 Laatst bewerkt door Wendyver (14-03-2011 20:56)

Marinina schreef:

Wat zonde zeg, want hij is erg mooi  :Y  maar heb je hem zo op dat dunne kartonnetje gedragen, want dan verbaasd het me niet namelijk, bij de volgende maar een steviger onderbord nemen !!

Nee niet van het kartonnetje. ik had hem op een taartenplateau staan en daar glee hij vanaf :nooo

Reini schreef:

ik vind het een echt mooie taart  :Y ..nou ja..voor euh, de verzakking. :o
Heb je afgesmeerd met BC? Ik heb zoiets wel al gezien wanneer er slagroom onder de fondant zat....

Hij is gewoon afgesmeerd met BC.

9

tsja, een taartplateau gecombineerd met een kartonnetje is errug glad, maar dat weet je nu ook wel :s

Wat een drama, maar inderdaad, wat een geluk dat je blijkbaar tijd hebt om een nieuwe te maken :Y  Hij was hartstikke leuk, dus dat komt vast goed :Y
(en dan niet meer een kartonnetje op een taartplateau bij het vervoeren :nooo )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Balen!!
Maar ik kan je zeggen; Al doende leert men!

Ik heb dit ook een keer gehad en ik eg nu standaard een stukje anti-slipmat op mij plateau voordat ik de taart erop zet.
(is ook makkelijker met afsmerenen bekleden)

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com