1

Onderwerp: Idee babyshowe

Hallo
ik wil zondag een taart voor mijn schoonzus maken,we geven een babyshower maar we weten niet wat t gaat worden.heeft iemand van voorbeelden van taarten waarbij geslacht nog een verassing is?

2

Re: Idee babyshowe

je kan een bolle buik taart maken, ! is ook altijd leuk, en die kan je inprincipe in iedere gewenste kleur bekleden!

3

Mussie1986 schreef:

je kan een bolle buik taart maken, ! is ook altijd leuk, en die kan je inprincipe in iedere gewenste kleur bekleden!

jah die zijn super leuk,maar kan geen bol taartje maken dus zoek iets anders,maar toch bedankt voor het mee denken

4

Je zou iets kunnen doen met de kleuren van et baby kamertje of weet je dat ook nog niet?

En anders zou ik gewoon roze en blauw gebruiken met evt als je die hebt een babietje erop.

5

Likehello schreef:

Je zou iets kunnen doen met de kleuren van et baby kamertje of weet je dat ook nog niet?

En anders zou ik gewoon roze en blauw gebruiken met evt als je die hebt een babietje erop.

Née dat weer ik ook niet,maar ik denk dat ik inderdaad blauw met roze ga doen en ik heb een malletje voor een baby.iemand fotos?