1

Onderwerp: verschillende roze cupcakes

heb de smaak weer te pakken hoor!  :lol:
deze heb ik voor een vriendin gemaakt.
niks bijzonders, maar ach, ik plaats ze maar gewoon.
http://94.100.115.165/1258750001-1258800000/1258788501-1258788600/1258788545_5_rKeW.jpeg
ps. let niet op de slecht schoongemaakte achterkant van het kastje, ik zie het nu pas!! :lol: *pakt direct haar stofdoek*

ps. heeft iemand misschien tips om mooiere foto's te kunnen maken?
een workshop zit er financieel helaas niet in, maar de foto's moeten toch beter kunnen?? :s
wel of geen flitser? donkere of witte achtergrond? zon ervoor of erachter?
ik heb er totaal geen verstand van...
ik heb wel een mini fotostudiootje, maar vind het iedere keer opzetten en weer afbreken zo'n gedoe...

Ik zing mijn eigen wijsje!

2

Re: verschillende roze cupcakes

leuke vrolijke muffins!!

Ja je kunt de tulip stand gebruiken op je cameraatje dan zoomt hij in op wat er op de voorgrond staat..

Maarja waarom zou je perfecte photoshoot fotos willen hebben :D  Het is toch niet voor n blad ofzo! :thumb:

Floor schreef:

Maarja waarom zou je perfecte photoshoot fotos willen hebben :D  Het is toch niet voor n blad ofzo! :thumb:

nee het is natuurlijk niet voor een blad, maar ik vind het gewoon leuk om alle dingen die ik gemaakt heb op te slaan, en het is natuurlijk nog leuker als de foto's er dan leuk uit zien!

Ik zing mijn eigen wijsje!

4

Heeey koekiemonster..

De cupcakes zien er leuk uit hoor.. Heerlijk zacht..
Tja tips voor fotograveren kan ik ook niet geven..

Maar misschien heb je hier wat aan..?
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=140191

Op haar blog staan wel wat tips voor het maken van foto's..

Time flies when you are having fun..!!                           www.vrolijke-baksels.webklik.nl

5

Leuk! Wat ik tegenwoordig doe voor mooiere achtergrond foto's is, gewoon effen gekleurd kadopapier. Ik leg een flink stuk op de kast en tegelijkertijd tegen de muur op, zodat dat 1 kleur is. En dan je creatie daarop zetten. Ik pak dan een kleur die mooi bij de taart of iets past. Dat is een stuk rustiger beeld! succes!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

6

Nog wat fototips:

- fotograferen bij daglicht zonder flits.
- probeer genoeg licht te hebben, zonder direct zonlicht (dat is vaak te fel).
- probeer op 'ooghoogte'  van je onderwerp te komen, dus niet van bovenaf fotograferen.
- rustige of bijpassende achtergrond.

Leuke cuppies btw, vooral je uiltje =)

Twee spotlights (bureaulampjes ikea) witte achtergrond of ander fleurig laken en wat kleine accesoires en je foto's zien er een stuk beter uit....tip gekregen van een webdesigner..

Nathalie Grootenboer
Cakes in the City