1 Laatst bewerkt door Marjonz (20-11-2011 00:03)

Onderwerp: australia cc met gebruik van zelfgemaakte siliconen mallen

cc voor vriendin van zoon, ze gaat 8 maanden naar Melbourne voor wetenschap studie (60 stuks gemaakt voor afscheidsfeestje) de helft naturelcake met chocosnippers en gevuld met bosvruchtenjam de andere worteltaartcake gevuld met creamcheese creme MMMMM
Vliegtuig,koffer,tas en krokodil komen uit zelfgemaakte siliconen mal
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-736DXEOV.jpg

Groetjes Marjon

Re: australia cc met gebruik van zelfgemaakte siliconen mallen

wat een leuke cupcakejes zeg! wat voor vliegtuigje heb je dan gebruikt om een malletje van te maken? dat moet een kleintje zijn namelijk ;)  en de koffertjes?

ik vind de boomerang en de koala ook echt heel erg leuk zeg!

I never met a calorie I didn't like....

3

Leuke cups en mooie malletjes alles komt er tenminste super uit.

4

taartenprinsesje schreef:

wat een leuke cupcakejes zeg! wat voor vliegtuigje heb je dan gebruikt om een malletje van te maken? dat moet een kleintje zijn namelijk ;)  en de koffertjes?

ik vind de boomerang en de koala ook echt heel erg leuk zeg!

Voor het vliegtuigje heb gebruikt gemaakt van een gum in deze vorm toevallig hadden de buren deze.
en zuslief heeft nogal wat playmobiel speelgoed daar heb ik de koffer en tas mal meegemaakt

Groetjes Marjon

5

Erg leuk! Een vriend van me vertrekt binnen een paar maanden ook naar Australie dus ik ga ook zoiets als dit maken! Maar hoe doe je dat dan met playmobiel?

6

Leuk hoor! Ik vraag me inderdaad ook af hoe je zelf een siliconen mal maakt? Ben benieuwd!

7

hier even een link voor jullie, als je ook de zoekfunctie van dit forum inschakeld kan je nog meer bevindingen lezen. succes
http://www.siliconesandmore.com/Documentatie/

Groetjes Marjon