1

Onderwerp: Karin, leuk om hier te zijn!

Hoi allemaal,

Ik ben Karin. Ik heb me eindelijk eens aangemeld voor het forum. Ik volgde hier en daar al discussies, met name over bonbons en chocola maken, mijn grote liefdes  :).

Ik wil graag leren van medeleden en eigen ervaringen en tips delen zodat we allemaal lekkerder taarten kunnen maken.

Groetjes,
Karin

Vind je het leuk om bonbons te maken? Kijk dan eens op www.bonbonsmaken.com en schrijf je in voor mijn gratis minicursus bonbons maken.

2

Re: Karin, leuk om hier te zijn!

Hoi Karin!

Leuk dat je je hebt aangemeld, veel plezier op het forum! :)

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

Hoi Staaltje,

Bedankt!

Wat vind jij het leukste om te maken?

Vind je het leuk om bonbons te maken? Kijk dan eens op www.bonbonsmaken.com en schrijf je in voor mijn gratis minicursus bonbons maken.

Hoi Karin

Welkom op het forum!
Het werkt zeer verslavend kan ik je zeggen...hahaha :lol:

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.

5 Laatst bewerkt door Staaltje (08-03-2011 21:00)

KarindeGraaf schreef:

Hoi Staaltje,

Bedankt!

Wat vind jij het leukste om te maken?

Euhmm van alles eigenlijk! :) Ik vind boetseren denk ik het leukst, ben niet zo van de puzzelplaatjes. De laatste tijd ben ik wat meer bezig geweest met koekjes decoreren met royal icing, ook super om te doen!

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

6

Welkom op het forum! Leuk een chocoladefan erbij  ;)  Het is ook gewoon té lekker  :P

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

Absoluut ;). Wat maak jij het liefst Chocoholic?

8

welkom  :)

Veel liefs Rafaëla

Dank je! :)