1

Onderwerp: Taart voor m'n lief!

Vriendlief wilde graag zelf ook weer 'ns taart eten  :D  dus gisteravond tijdens voetbal mooi de tijd om er eentje te maken.

Het idee is natuurlijk helemaal geinspipikt van Suuz' Colette, die vind ik  zo geweldig mooi maar nog een beetje te hoog gegrepen haha ;) Suuz, bij deze mega bedankt voor de inspiratie!! Vond 'm erg leuk om te maken  :Y

Het is maar een kleintje, omdat ik de vormen wilde uitproberen. Gevuld met bc.

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-OE3CINH4.jpg

Bedankt voor 't kijken  ;)

'I love it when a cake comes together'

2

Re: Taart voor m'n lief!

toch een hele leuke poging hoor!  :)

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

3

even in het midden gelaten van wie het ontwerp is.....Mooi taartje hoor! :thumb:

Geniet van elke dag!!!!

gaaf!!
hoe heb je zo mooi rond kunnen bakken??

Ik zing mijn eigen wijsje!

koekiemonster schreef:

gaaf!!
hoe heb je zo mooi rond kunnen bakken??

Thanks :) heb ze zelf in vorm gesneden, mocht er zo'n bakvorm bestaan zou ik 'm graag hebben  :lol:

6

Grappig hoor, leuk die ribbels in de strik, ik weet dat sommige het doen met iets uit de bouwmarkt maar ben vergeten wat....... :o

7

Moodswing schreef:

Grappig hoor, leuk die ribbels in de strik, ik weet dat sommige het doen met iets uit de bouwmarkt maar ben vergeten wat....... :o

:think: schroefdraad volgens mij :Y  (oh, ja, ga zo naar de GAM, effe meenemen  :)  ;) )

Mooie taart zeg :thumb:  :thumb:  , zo effe onder het voetballen :s:think:  toch niet alleen maar Studio Sport hè?,  :think: toch niet in een uurtje toch??

Heb je cake gebruikt of toch biscuit?

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

leuk zeg!

maar waar heb jij die ribbels in het ribbon mee gemaakt?

Bianca

Groetjes,
Bianca

9

heel leuk!

Liefs, Zanoni

Carien schreef:
Moodswing schreef:

:think: schroefdraad volgens mij :Y  (oh, ja, ga zo naar de GAM, effe meenemen  :)  ;) )

Mooie taart zeg :thumb:  :thumb:  , zo effe onder het voetballen :s:think:  toch niet alleen maar Studio Sport hè?,  :think: toch niet in een uurtje toch??

Heb je cake gebruikt of toch biscuit?

Die ribbels heb ik inderdaad met een schroefdraad gemaakt ;)

En we hebben hier helaas eredivisie live, dus geen uurtje voetbal maar een hele avond haha ;)