1

Onderwerp: Desert table

Halloooo allemaal!
Ik wil graag voor mijn dochter haar verjaardag een desert table maken! Dat is een hele uitdaging, het is in Nederland namelijk nog niet zo bekend. Ik heb al ideeën van Hiske en Marieke gezien en wil er graag nog meer zien! Nu wil mijn dochter echt een littlest pethop feest en daarop wil ik dan ook de tafel maken. Hebben jullie nog leuke ideeën hoe ik dit kan aanpakken?? Ik hoor het graag, want ik heb niet zo heel veel ideeën nog!!

Groetjes en alvast bedankt!

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

2

Re: Desert table

Bedoel je met een desert table een tafel vol met 'toetjes'?

Dan zou ik denken aan lekkerre cuppies met de little petshop figuurtjes erop. Of een lekker taartje, of petit fourtjes.

Dat is toch een TAART waard!

3

Ja , dat bedoel ik! ik wil ook graag wat hartigs erop. dus ik ga dan van wit brood tosti met alleen kaas maken en dan hartjes uit steken. Want wilde hondenpootjes doen, maar dat lukt natuurlijk niet. Iemand nog meer ideeën?

@ppeltje, bedankt!!!!

4

ja ze worden hier steeds populairder, merk ik  :)

Maar euhh... ik denk dat je een desSert table bedoelt in plaats van een desert table (woestijn tafel)  :D

ik zit ondertussen nog te denken aan leuke ideeën hiervoor. misschien heel veel kleine ouwel discs printen en die kun je zowieso overal opplakken natuurlijk.

5

je moet even kijken op het blog van amy atlas- sweet designs dat is de tafelgoeroe

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

6

dank jullie wel!!
en idd bedoelde ik dessert table!

7

platte ronden lollie's en daar dan (ouwel?) plaatjes op plakken..

met een koekjes uitsteker kom je ook wel door brood, gewoon voordat je het gaat toasten :) Dan krijg je toch nog de voet tosti's die mij heel leuk lijken..

enne misschien bordjes van little pet shop (action/euro knaller/big bazaar/xenos)