Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Vlinders a la Alan Dunn, gevonden op het web
Pagina's 1
Wat een super how-to! Bedankt
wauw!
echt super,ik heb m opgeslagen
super,bedankt hiervoor
Owww gaaf! Heel erg bedankt
Zéér goede link, bedankt om dit te delen.
ooh weer iets op het lijstje om een keertje te proberen... dank je!
Mooi!
Denk alleen dat sommige mensen hier niet zo blij mee zijn ivm workshops
..wat mooi zeg !
Bedankt voor de tips Jacq
gr,
Comex
Graag gedaan!
Denk alleen dat sommige mensen hier niet zo blij mee zijn ivm workshops
Ja, daar kan ik ook niets aan doen... helaas!
Graag gedaan!
angelz schreef:Denk alleen dat sommige mensen hier niet zo blij mee zijn ivm workshops
Ja, daar kan ik ook niets aan doen... helaas!
...het is wel leuk dat iemand, zoals yakefrank (Jacq) , deze wilt samen delen. Om te zien hoe en wat word ik al blij van...
maar het betekent niet dat ik ook ga doen/of workshop volgen... dus er komt genoeg mensen voor de workshop, denk ik
Overal worden workshops in gegeven, dat zou dan betekenen dat je nooit meer een werkbeschrijving van iets mag plaatsen.
Overal worden workshops in gegeven, dat zou dan betekenen dat je nooit meer een werkbeschrijving van iets mag plaatsen.
Nee ik bedoel ook niet dat het niet mag ofzo maar er is steeds zoveel "gedoe" over workshops vandaar.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik stomverbaasd was over deze howto online. Dit was een workshop van Alan Dunn; als zoiets zou gebeuren met een workshop van een Nederlandse workshopgeefster, zou het forum te klein zijn...
Wat trouwens he-le-maal niets zegt over jou hoor, yakefrank.
Oh, gelukkig maar, Marianne..., want ik kan me het eea nog wel herinneren een tijdje terug .
Maar ja, er worden ook workshops ingegeven door anderen dan Alan Dunn en dat kan wel, dus waarom dit niet, vraag ik me af???
GAAF!!! Weer eentje op mijn lijstje, heb gelijk weer iets in mijn hoofd zitten, hihi, Onwijs bedankt YakeFrank!!! Super!!!
Leuk om dit zo te zien, bedankt dat je het wilde delen !
als zoiets zou gebeuren met een workshop van een Nederlandse workshopgeefster, zou het forum te klein zijn...
...
Ik denk dat degene die deze howto op het net heeft geplaatst, een workshop bij Alan Dunn heeft gevolgd en degene die hier in NL ook zo'n workshop geeft dit óók bij Alan Dunn heeft gedaan. Dus ja, wat is het verschil? Er een workshop in geven of er een howto van plaatsen. Ik zie geen probleem.
Ja ik snap je helemaal.
Daar gaan we weer, het zelfde gezeur.
Jaq, bedankt dat je deze how to met andere wil delen.
Er zijn er genoeg die de workshop niet kunnen doen ivm het geld.
En op deze manier kunnen proberen of het ze thuis lukt.
Ik heb zo'n vlinder vorig jaar op T&T gemaakt bij Madhuri, heel leuk! Mooi zijn ze he?!
Daar gaan we weer, het zelfde gezeur.
Sorry? Ik geef alleen aan dat ik het met jou eens ben in een ander topic...
Marianne, staat jou naam ergens? Noem ik jou naam?
Sorry hoor, maar dit slaat echt nergens op.
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Vlinders a la Alan Dunn, gevonden op het web