Onderwerp: mijn tweede en derde taart
En als je nu denkt: ik heb je eerste niet gezien? Dat klopt, die was niet het showen waard, haha 
Deze ben ik ook nog niet helemaal tevreden over. Ik ben niet zo goed in het gladstrijken dus de taarten worden nogal bobbelig (ook omdat ik bij de ene roomkaas met witte chocola heb gebruikt om af te smeren. Super lekker, maar het werkt niet echt handig
).
Maar goed hier de taarten. Ik heb ze gemaakt voor mijn moeders verjaardag. De eerste taart met koetjes, omdat we op een boerderij wonen
. Het is een koffie taart met koffie vulling afgesmeerd met chocolade boter creme.

Deze strik ging niet helemaal goed. Ik had geen tylose (dacht met mijn eigenwijze hoofd dat het ook wel zonder kon, haha) en hij zakte dus verschrikkelijk in. Ik heb de middelste lus toen maar met een klodder vloeibare fondant vast gezet, maar dat ging niet helemaal zoals ik wou
. Hij is gevuld met een soort frambozen room en afgesmeerd met roomkaas en witte chocola

Gelukkig waren mijn moeder en alle familie wel erg enthousiast en zagen ze de foutjes niet
. En ze smaakten ook vooral heel goed!