1

Onderwerp: HELP...Toy Story taart!

Ik ben sinds vorig jaar begonnen aan een ontzettende leuke en verslavende hobby...taarten maken.
Maak ze voor vrienden, familie...maar ben echt niet goed genoeg!
Ik heb afgelopen week 2 stapeltaarten gemaakt voor m'n dochter die 2 jaar werd. Die zijn best goed gelukt, zegt ook de visite.
Alleen m'n zoontje wordt dus over 5 weken 5 en die wil nu ook 2 stapeltaarten alleen van Toy Story!! Hij wil eigenlijk met van die geboetseerde poppetjes erop...HELP!!! Ik heb nog nooit geboetseerd en kon vroeger al niet goed met klei over weg.
Hoe moet ik zo'n taart gaan aanpakken? M'n dochtertje mocht ook kiezen en wil eigenlijk m'n kleine mannetje niet teleurstellen.

Alvast bedankt voor het meedenken...

2

Re: HELP...Toy Story taart!

Ik zou even zoeken hier op toy story en heb je een hoop ideen, en je hebt nog 5 weken  :Y  mischien op you tube ook nog iets te vinden.

Gewoon proberen  :thumb: komt vast goed en plaatsen hé

Lieve groetjes van Nicole

3

Woody vindt je hier: https://picasaweb.google.com/Daniartbis … DisneyJpg#

4

Blokker verkoopt mallen...

Jacqueline

5

Of op youtube rex van toy story: http://www.youtube.com/watch?v=Ebq4XawHAec

En zo vindt je op youtube misschien nog meer!

poeh! Dat ziet er toch nog best ingewikkeld uit...

Ben gewoon een leek met boetseren. :(

7

Gewoon beginnen........blanco erin stappen, en wie weet hoe het je mee gaat vallen.............

8

En als je er echt niet uit komt, zijn er vast wel poppetjes in de handel die je er zo op kunt zetten!  ;)

(al vinden sommige mensen hier dat het net zo erg is als vloeken in de kerk  :shh: )

Dat is toch een TAART waard!

hihi...zat ik ook nog aan te denken.

Ik maak gewoon niet heel veel taarten, doe het echt voor de hobby. Zou het echt wel meer willen doen, maar ja, 3 dagen werken, huis, 2 kleine kids...kom je er soms gewoon niet aan toe.
Dus vond het al heel wat van mezelf met stapeltaarten uit de voeten te kunnen...tot het verzoek van mijn zoon kwam...
We moeten het denk ik gewoon maar eens proberen en dan kijken waar we terecht komen en anders toch mss (mensen die echt alles kunnen met taarten niet verder lezen. :) ) een plastic poppetje erop.
De boetseer cursussen zijn best prijzig en daar leer je niet de toy story poppetjes. Maar meer basis...