1

Onderwerp: Tips voor fotografie

He allemaal! Zoals de meesten van jullie wel weten geef ik workshops taartjes fotograferen, maar ik heb daarnaast ook een blog waar ik regelmatig tips neerzet over fotografie en waar je op moet letten enzovoort. Wellicht handig voor iedereen die daarin geinteresseerd is of Almere te ver vind voor een workshop! ..  :Y
De website is Frogbites en de pagina met alle fotografie artikelen is hier

http://www.frogbites.nl/wp-content/uploads/20110217-_MG_0590.jpg

Simones Kitchen/Junglefrog Images
Workshops fotografie en styling voor foodbloggers

2

Re: Tips voor fotografie

leuk dat je deze site meld grappig geschreven !

alles kan koffiekan ,thee kan ,melkkan !!

3

Ooo wat tof van je  :thumb: Ik ben inderdaad een van die mensen die Almere echt te ver vindt. Ga straks gelijk even kijken op je site  :Y

Wat een goed stuk!
Leuk om te lezen en zeker nuttig!

5

Fijn dat het in de smaak valt! En mist je iets; laat het me gewoon weten en dan kan ik er altijd een stukje over schrijven in de toekomst. Binnenkort komt een stuk over iso en sluitertijd in ieder geval al... :)

6

Wat leuk dat je dit met ons deelt. Ik heb net al je blog over de kop soep gelezen en behalve dat ik nu honger heb  :P zie ik meteen al waar ik vaak de fout inga met taartjes op de foto zetten. Hij staat al bij mijn favorieten. Thanks

7

super , ik heb het meteen bij mijn favorieten gezet.
en ik wil toch echt nog eens een workshop volgen....

8

Nou je bent natuurlijk van harte welkom voor een workshop Monique! :Y

Wat fijn dat je dit met ons wilt delen. Toevallig was ik gisteren net naar dit soort info op zoek. Omdat ik zeker weet dat er meer uit mijn camera, Sony DSC-HX1 te halen is. Ik heb alles gelezen en ga het zeker uitproberen!

10

Ik zou idd graag een keer een workshop willen volgen, maar Almere ligt niet echt in de buurt. Maar hier kan ik alvast wat mee  :Y .

Groetjes, Marjan