1

Onderwerp: Zwarte baking cups

Hoi ik zit mij een beetje rot te zoeken naar zwarte cupcake papiertjes ( niet de mini). Heb er 300 nodig wie weet waar deze te verkrijgen zijn?

Groetjes Bianca

2

Re: Zwarte baking cups

ik had ze altijd van t&d,maar zie ze er niet meer tussen staan,waren van die gladde met om de 10 een witte ertussen,weet t merk zo niet meer

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

3

Op de Etsy website heb je een winkeltje gevonden die veel verschillende kleuren cupcake papiertjes verkoopt, waaronder ook zwarte. Je kan ze per 50 of 100 kopen dacht ik. Als je meer wilt moet je even mailen, ze reageren erg snel.

De papiertjes zijn echt geweldig, laten niet los en er komt ook geen vettig laagje aan de buitenkant. Ik heb er op 20 februari 500 besteld (ongeveer 25 euro inclusief verzenden) en ze waren er al binnen 1,5 week. Ik kreeg ook nog wat leuke papiertjes kado  :D

Ik heb het even opgezocht, het heet The Bakers Confections.
Na drie of vier keer besteld te hebben daar ben ik errug positief!!

4

karla schreef:

ik had ze altijd van t&d,maar zie ze er niet meer tussen staan,waren van die gladde met om de 10 een witte ertussen,weet t merk zo niet meer

Deze waren/zijn van CK, maar wij krijgen ze niet meer.

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

5

Op de site van house of marie verkopen ze ze wel  :Y

"Count your rainbows....not your thunderstorms...."

6

MaakJeTaart heeft ze ook.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

7

House of Marie heeft ze inderdaad ook, superkwaliteit! Volgens mij hebben ze ze volgende week weer (sorry, de 500 die ze hadden heb ik gekocht  ;) )

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

8

Dit lijkt me niet iets voor in de babbel. Ik heb je gemeld.

Liefs, Zanoni

[move]--> td algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Ik heb dus paar mensen gemailt hier over maar geen antwoord terug gekregen?

11

Vandaag lijkt iedereen vragen te hebben over gekleurde cc papiertjes  :D
taartenfee heeft ze ook