1 Laatst bewerkt door Reini (13-03-2011 09:57)

Onderwerp: Ster van het feestje

De laatste stapel die op stapel stond deze week.
jarige wou felle kleurtjes en een stapel.

Ik hou niet van dagen waar ik op voorhand al weet dat als er íets misloopt, mijn hele dagschema grondig in de war wordt geschopt..donderdag was zo'n dag.
...pff..300km rondgereden door België, 3u op spoedafdeling ziekenhuis en 2u file...meer dan sterren kreeg ik echt niet meer gedaan  :nooo
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ACV76VZC.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7IW8MECZ.jpg

2

Re: Ster van het feestje

heel leuke kleurige stapel.

3

Erg mooie, vrolijke taart!

4

Hij is wel lekker vrolijk!!

Hij is erg leuk geworden,  :Y vrolijk!!!

Smakelijk groetjes van Suus
http://suus-bakt-taart.blogspot.com/

6 Laatst bewerkt door Reini (13-03-2011 10:05)

dank je dames  :o
De kleurtjes vind ik opbeurend, zo vrolijk..maakte nog iets van de dag goed, zelfs toen ik er nog aan bezig was toen het al geen donderdag meer was  :D

Mss ben ik net iets te dol op mijn gekarteld rolmes...ik merk net dat ik bij de laatste 3 taarten gewoon bijna geen rand/boord heb gebruikt  :o   :/
Ik moet eerlijk zijn, ik had er boordjes opgedaan en terug afgetrokken terwijl dochterlief zei dat het mooier was met de boorden erop.
Gezien ik duidelijk niet objectief ben, gaat dat eigenlijk wel zonder ??

7

Leuk geworden!! Maar...spoedafdeling? Klinkt niet goed  :nooo

Groetjes van Natascha!

8

Vicarth schreef:

dank je  :)
..sporten is gezond. en dan krijgt mama sms dat dochterlief een ongeluk heeft gehad tijdens een match..midden in de file van de omleiding van een andere file, middenin onze hoofdstad  :D
Gelukkig begrepen de mensen rondom mij dat ik desnoods over hen zou rijden om snel in Gent te raken  O-)
Bleek uiteindelijk nt gebroken te zijn, maar stevig verstuikt. Nu ja, volleyseizoen is toch bijna gedaan  :D

9

Reini schreef:
Vicarth schreef:

..sporten is gezond. en dan krijgt mama sms dat dochterlief een ongeluk heeft gehad tijdens een match..midden in de file van de omleiding van een andere file, middenin onze hoofdstad  :D
Gelukkig begrepen de mensen rondom mij dat ik desnoods over hen zou rijden om snel in Gent te raken  O-)
Bleek uiteindelijk nt gebroken te zijn, maar stevig verstuikt. Nu ja, volleyseizoen is toch bijna gedaan  :D

:lol:  Ik dacht al op de radio gehoord te hebben: "Spookrijder gesignaleerd in Brussel. Lijkt gek geworden vrouw te zijn. Gelieve uiterst rechts te rijden indien uw leven u lief is."

Groetjes van Natascha!

10

Vicarth schreef:
Reini schreef:
Vicarth schreef:

:lol:  Ik dacht al op de radio gehoord te hebben: "Spookrijder gesignaleerd in Brussel. Lijkt gek geworden vrouw te zijn. Gelieve uiterst rechts te rijden indien uw leven u lief is."

:lol:  :lol:  Het is Brussel he, daar zijn ze meer dan mij gewend  :lol: