Re: Gumball Machine Cookies
ha ha leuke koekies
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Gumball Machine Cookies
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ha ha leuke koekies
Oooooooooooooo wat zijn ze super leuk zeg!!!

En op algemeen verzoek .....
......deze koekjes zijn gemaakt met een koperen koekjesuitsteker.
Online besteld bij Ecrandal en live meegebracht uit de US.
Nog veel bakplezier voor iedereen.
bedankt! Wat een superleuke site zeg, heb net even gekeken... daar kan je flink wat geld kwijt
maar je hebt dus geen ervaring met het verzenden? ben altijd een beetje huiverig ivm de douanekosten bij bestellen vanuit Amerika.
Taartenprinsesje,
Dat is inderdaad het probleem; En ik weet niet hoe ze tegenover koper staan, want koper is een duur edelmetaal en gegeerd, misschien komen daar extra accijnzen op. Ik heb dus nog geen ervaring met het verzenden.
Misschien anderen wel ?
Het zou leuk zijn mocht er een Europse, Nederlandse of Belgische invoerder komen van deze geweldig koperen uitstekers, nergens vind je zo'n leuke als in de States, ze zijn dan ook het koekjesmakers land bij uitstek. 
En op algemeen verzoek .....
![]()
......deze koekjes zijn gemaakt met een koperen koekjesuitsteker.
Online besteld bij Ecrandal en live meegebracht uit de US.Nog veel bakplezier voor iedereen.
Wat een mooie uitstekers zeg, pffff smullen 
Leuke site zeg, dankjewel! Qua invoer van koperen uitstekers: ik heb op coppergifts.com een keer een koperen uitsteker gekocht, daar kwamen toen geen douanekosten bij. Verzendkosten voor een uitsteker, food writers, luster dust en een setje couplers was $10.64 (ik heb het net even opgezocht). Maar misschien was het de douane niet opgevallen omdat het maar zo'n klein pakketje was
.
ik denk dat je de pakjes idd 'klein' moet houden om geen douanekosten voorgeschoteld te krijgen. Als het pakje wat groter wordt, dan heb je prijs (ikke toch) : invoerrechten en BTW !!! Ecrendal is momenteel mijn favoriete site wat de uitstekers betreft !
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Gumball Machine Cookies