1

Onderwerp: Pillow pan getest

De grootste en kleinste pillow pan getest, viel toch nog best tegen om de fondant in twee gekleurde laagjes strak te houden..maar oefen baart kunst.. :lol:

Dus tips om de pillow te bekleden zijn welkom!

http://94.100.114.165/1256500001-1256550000/1256505701-1256505800/1256505785_5_6Myh.jpeg

http://94.100.113.5/1256500001-1256550000/1256505801-1256505900/1256505840_5_y6AA.jpeg

2

Re: Pillow pan getest

Prachtig zeg!! :thumb:
Ook erg mooie kleurtjes zo bij elkaar!!

Groetjes van Marjon

3

Ziet er heel lief uit zo

4

Op YouTube staat een filmpje van Wilton hoe je het het beste kunt doen.  ;)

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

5

kicsi schreef:

Op YouTube staat een filmpje van Wilton hoe je het het beste kunt doen.  ;)

hmmm ja weet ik, meerdere malen uitvoerig bekeken en het ziet er super makkelijk uit :) zoals die dame dat voor doet. Dus ik dacht dat doe ik ook ff maar in praktijk vond ik het toch iets moeilijker haha

Toch al heel goed gelukt. :Y  Ik heb deze pan ook diverse keren gebruikt, ik vind het een superpan!

7

Leuk!

8

wow hoe krijg je zo'n strak kroontje heb het ook geprobeerd met fondant en tylose maarrrrr breken en scheuren wat heb jij gebruikt

9

Ik vind hem supermooi geworden! Erg leuke bakvorm, ik heb hem zelf niet, geen tips maar wel veel complimenten!

A colourful cake for a colourful day!
www.colourfulcakes.nl

10

banjer schreef:

wow hoe krijg je zo'n strak kroontje heb het ook geprobeerd met fondant en tylose maarrrrr breken en scheuren wat heb jij gebruikt

Een beetje late reactie, mijn excuus...ik heb een patroontje getekend op bakpapier. Fondant gemixt met tylose. Het patroontje vrij dik (4 mm) uitgesneden.
Daarna een strookje bakpapier rond een glazen potje gedraaid (thuis net zolang gezocht tot ik een potje vond van de juiste grote :lol: ) De uitgesneden fondant om het potje heen gedraaid, de puntje licht gebogen. In de puntjes een klein stukje Floral Wire gestoken en zo een tijdje laten drogen. Als laatste de balletjes gemaakt en op de puntjes gezet. Hopelijk is de uitleg duidelijk en heb je er iets aan!

Grt.
Sil

11

Hoi,

Supertaart mag ik vragen hoeveel biscuitmix je hebt gebruikt voor de kleine en de grote?

Grt,

Natalie