1

Onderwerp: ook ik heb een website gemaakt

De laatste tijd ben ik druk bezig geweest met het maken van een site. Ik heb een site gemaakt via one.com en ik vond het nog best een karwei, ondanks dat ik gewerkt heb met een template. Gelukkig vind ik 'm nu redelijk toonbaar, maar ik moet zeggen dat ik het ook gewoon niet meer zie :s . Ik zou het dan ook erg prettig vinden om andere meningen, opmerkingen en suggesties te horen.

Ik vind het handig om een site te hebben om ook bekenden die niet op hyves zitten, mijn taarten te kunnen laten zien.

Mijn site is: www.silstaarten.nl

2 Laatst bewerkt door Maartje2you (12-03-2011 21:43)

Re: ook ik heb een website gemaakt

Leuke site.....
Alleen de foto bovenin is niet mooi en goed zichtbaar...misschien een andere foto? of kleiner maken......
Succes!!!

Re: ook ik heb een website gemaakt

Bedankt voor je reactie. Ja, die foto bovenin... Ik ben eerst een hele tijd bezig geweest met het maken van een header zonder foto. Maar ik ben niet zo handig met programma's als Illustrator en Paint Shop Pro. Donderdag had ik er helemaal genoeg van, dus heb ik er maar een foto ingezet die in elk geval qua kleur matcht. Het probleem is denk ik met name dat het een langgerekt blok is, daar past geen hele taart in. Daar ga ik toch nog maar eens over nadenken hoe aan te pakken.

Hopelijk komt er nog meer feedback :) .