Biggeltaart schreef:Tam schreef:Wat voor merk het is weet ik verder niet, staat niet op de site.
@peggy, kan ik dat dan vergelijken met cake mix? Want ik wil het wel luchtig hebben, is zó lekker
Hmmm, maar als het hetzelfde is, kan ik net zo goed een nieuwe biscuit maken, kans op instorten is dus net zo groot?
Moscovisch is als biscuit, maar heel iets steviger. Zeker niet als cake. En het risico van instorten is natuurlijk altijd aanwezig, of je nou zelf mengt of mix gebruikt....
Misschien nog eens een nieuwe biscuit proberen en als dat niet lukt kun je altijd nog moscovisch halen. Succes
Helemaal mee eens, inderdaad niet met cake te vergelijken.
Het kan wel zijn dat je de kapsels iets te zacht afbakt.... ik doe meestal na 28 minuten de oven even open en daarna weer dicht, dan zakken ze bovenop wat naar beneden zodat de grootste bolling eraf is en dan laat ik ze nog een paar minuten erin staan zodat hij helemaal een iets hardere 'korst' krijgt.... dan wordt het geheel dus iets steviger.
Wat ik ook nooit doe is de dag dat ik ze afbak ze ook ga verwerken, ik bak ALTIJD 1 of 2 dagen van te voren af zodat ze iets steviger zijn, doen ze bij de bakker ook.... krijg je ook vele mooiere strakkere lagen in de taart.
Succes!!!
Taarten op bestelling en WORKSHOPS.....
www.taartendroom.nl