1

Onderwerp: Lente CC voor wedstrijd Alphen CC

Vandaag heb ik meegedaan met de cupcakewedstrijd van Alphen CC.

Vanmorgen vroeg (na 3 uurtjes slaap :s ) cupcakes gebakken en nog snel versierd, voordat ik naar de jubileum fröbeldag ging bij Annick. ( Ik moet echt beter leren plannen :think: ) Iets eerder bij de fröbel weggegaan om deze cc nog even snel in te leveren. (Ladies van de fröbel, nog van harte bedankt voor de gezelligheid. Ik heb alleen maar gekletst :o  maar vond het erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar :Y )

Lente cc met lieveheersbeestjes, bloem en citroen botercreme swirl.

http://i56.tinypic.com/2qszdee.jpg
http://i55.tinypic.com/25tx736.jpg

Wat vinden jullie ervan?

Cupcake rookie
bekijk mijn creaties op: www.petite-sweet.blogspot.com

2 Laatst bewerkt door Johanna (12-03-2011 19:58)

Re: Lente CC voor wedstrijd Alphen CC

Erg leuk, past goed bij de lente.
Succes met afwachten! Spannend!

Welke smaak had je gebruikt?

Johanna schreef:

Erg leuk, past goed bij de lente.
Succes met afwachten! Spannend!

Welke smaak had je gebruikt?

Ik heb gekozen voor gewone cakemix met citroenrasp erdoorheen. De botercreme toef heeft ook een citroen smaak. Ik vind botercreme zelf altijd erg overheersend, vandaar de simpele smaak van de cupcake.

Cupcake rookie

4

Hij is vet cool!  :thumb:

Tot de volgende fröbel (23 april)? ;)

annick67 schreef:

Hij is vet cool!  :thumb:

Tot de volgende fröbel (23 april)? ;)

Ik ga m in de agenda zetten ;-)

Cupcake rookie

6

Heel mooi!

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

7

Ik heb net al even een reactie gegeven bij Suzanne, dus natuurlijk ook bij jou, zonder het over prijswinnaars te hebben.
De toef van jou cup is net zo mooi als die van Suzanne, en nu denk je misschien, nou, dat zullen er wel veel meer van de 60 cups hebben. Nou ik dacht het niet! Er zaten toch echt méér niet-zulke-mooie-toeven bij dan dit soort prachtige exemplaren.
Wat me opviel bij deze cup was de frisse smaak in combi met het zoet. Voor het oog was de toef perfect, voor het opeten iets minder. Het is natuurlijk een flinke hap boter, maar ik proefde vooral veel suiker. De textuur van poedersuiker zeg maar. Mix je je botercreme met suikerbakkerspoeder? Of met poedersuiker? Het voordeel  was dus wel dat hij niet inzakte of niets. Hij stond nog even fier en perfect blij te zijn als toen hij uit de zak gespoten werd!
Succes!

Groetje Nathasja

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

Nathasja schreef:

Ik heb net al even een reactie gegeven bij Suzanne, dus natuurlijk ook bij jou, zonder het over prijswinnaars te hebben.
De toef van jou cup is net zo mooi als die van Suzanne, en nu denk je misschien, nou, dat zullen er wel veel meer van de 60 cups hebben. Nou ik dacht het niet! Er zaten toch echt méér niet-zulke-mooie-toeven bij dan dit soort prachtige exemplaren.
Wat me opviel bij deze cup was de frisse smaak in combi met het zoet. Voor het oog was de toef perfect, voor het opeten iets minder. Het is natuurlijk een flinke hap boter, maar ik proefde vooral veel suiker. De textuur van poedersuiker zeg maar. Mix je je botercreme met suikerbakkerspoeder? Of met poedersuiker? Het voordeel  was dus wel dat hij niet inzakte of niets. Hij stond nog even fier en perfect blij te zijn als toen hij uit de zak gespoten werd!
Succes!

Groetje Nathasja

Dankjewel! Ik mix de botercreme met bakkerspoedersuiker van funcakes. Ik ben benieuwd naar de uitslag!

Cupcake rookie

9

Hier ook nog even reageren. Super mooie cupcake!  :Y  Ik vind het wel spannend hoor!  :)

Groetjes, Suzanne
"I'm not an addict, maybe that's a lie..."

10

Vlinder1984 schreef:

Hier ook nog even reageren. Super mooie cupcake!  :Y  Ik vind het wel spannend hoor!  :)

Ik ben ook heel benieuwd! Hopelijk weten we morgen meer ;-)

Cupcake rookie

11

Hoi,

Was inderdaad heel leuk bij Annick hé  ;) . Je cupcake is súper  :thumb: . Wanneer hoor je de uitslag?

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

12

Rafaëlla schreef:

Hoi,

Was inderdaad heel leuk bij Annick hé  ;) . Je cupcake is súper  :thumb: . Wanneer hoor je de uitslag?

Dit weekend krijgen de winnaars bericht volgens mij, en maandag staat er een stukje in de krant van Alphen CC en ook digitaal :-)

Cupcake rookie

13

Ook al een deelnemer met een schattig cupje, nog meer forumleden die mee gedaan hebben ?

14

Wat een schatje, met een hele mooie toef en mooi op de foto gezet ook
Succes ermee

15

wbpepe schreef:

En? Sta je er ook bij?

http://www.alphen.cc/nieuws/regionaal/a … s-van-goud

Ik heb een totaalpakket gewonnen! Leuk!!  :lol:

Ja ik zag het! Ben benieuwd wat er in zo'n pakket zit (ff showen natuurlijk ;-))
Ik ga morgenochtend voor mn werk ff de krant en mn hanger ophalen :-)

Cupcake rookie