1

Onderwerp: Feestvarkentjes in de modder

Mijn buurvrouw viert vandaag haar verjaardag. Ik vroeg haar of ze nog een cadeautje wist, of dat ze liever een taartje had. Nou het laatste dus  :D

Oke, de varkentjes hadden wat groter gemogen, maar die had ik van tevoren al gemaakt...  :o Ik had geen zin om ze nog een keer opnieuw te doen.

Voor de lekkerbekken: hij bevat 9 kitkats (36 reepjes dus), een bak chocomousse, een halve pot aardbeienjam en een HELE pot chocopasta (puur). Mjammjam  :9

https://lh4.googleusercontent.com/_pa6VVKQYNEs/TXvPhcbz-vI/AAAAAAAABHM/TZkrGRmawDE/s720/HPIM4585.JPG

En nee, die ene heeft geen stropdas, maar dat is zo'n toetertje. Alleen niet zo goed te zien op deze foto.  :s

groetjes, Linda (mv Eva, David & Sara)
Een onderschrift is ook maar gewoon een tekst onder je bericht....

2

Re: Feestvarkentjes in de modder

heeeel leuk!!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

3

Ziet er 'lekker' uit! :thumb:

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

4

leuke taart die zeker erg lekker was.

5

Leuk én lekker!

6

Heel erg leuk !! :thumb:
Heb hem opgeslagen als je het niet erg vind......  :)

Groetjes Diana..:)

7

mooie taart

Heel gezellig al die biggen lekker in de modder.
Ooit maakte ik zon taartje, bij mij bleven de kitkatjes niet op hun plaats. Wat een zooi. De taart was ook een kadootje. Ik schaamde me rot.
Hoe heb jij dit gedaan. Ze staan zo mooi recht?? :lol:  :lol:

Groet,
Annemieke

9

grappige taart zeg. Zit er dan wel biscuit onder? Is die tussenlaag die pot (!) chocpasta? :)

Veel plezier met geven!

10

Die biggentaartjes blijven leuk he!! Ik wil ook wel alweer mijn 2e maken!! zoooo schattig!

En een stropdasje was nieteens zo gek geweest hoor  :+

11

anniestaartfabriek schreef:

Heel gezellig al die biggen lekker in de modder.
Ooit maakte ik zon taartje, bij mij bleven de kitkatjes niet op hun plaats. Wat een zooi. De taart was ook een kadootje. Ik schaamde me rot.
Hoe heb jij dit gedaan. Ze staan zo mooi recht?? :lol:  :lol:

Hoi Annemiek,
ik heb de randen ook gewoon afgesmeerd met chocopasta en ze daartegen vastgeplakt. (net zoals je met botercreme zou doen, zeg maar) Het lintje onderdaan was in principe dus niet eens nodig geweest, maar puur voor de sier, en een beetje voor de zekerheid  :D

12

Sh@ron schreef:

grappige taart zeg. Zit er dan wel biscuit onder? Is die tussenlaag die pot (!) chocpasta? :)

Ja, daar zitten nog 3 lagen biscuit (gewoon naturel) Maar het paste bijna niet, haha :P

Sh@ron schreef:

Veel plezier met geven!

Ik kreeg een smsje van de buuf, dat ze hem 'VET STOER' vond  :lol: Maar het bezoek 's avonds vond hem nogal machtig. Gek he? :+