ing schreef:Ik denk het wel hoor Marijke! En anders zou ik het iets bestuiven met bloem, kan ook heel goed
laat je het resultaat nog even horen, ben heel benieuwd! alvast eet smakelijk 
Hoi Ingrid,
Nog bedankt voor je snelle reactie, ik kon alleen niet eerder reageren want mijn kleine mannetje wilde slapen.
Ik heb ze gebakken en heb de vormpjes met boter ingevet en met wat bloem bestrooid, kan ze er gewoon uittillen
.
Verder heb ik er een paar gewoon gelijk gevuld met het appel mengsel en een paar heb ik gaatjes in de deegbodempjes geprikt en wat van het beschuit paneermeel er in gestrooid, omdat ik van huis uit gewend ben dat mijn moeder als we samen een grote appeltaart maakte wij dan gaatjes in de bodem prikte en er dan of paneermeel of verkruimelde beschuit over heen strooide om het eventuele vocht van de appels op te vangen zodat je dus geen nattige soppige bodem krijgt.
Ik merkte alleen helemaal geen verschil.
Mijn grote mannetje en ik hebben er net van allebei ieder een helft van gegeten en je merkte helemaal geen verschil!! Alleen mijn partner vond dat bij die zonder paneermeel de bodem lekkerder was, die met paneermeel was de bodem wat zachter.
Ze zijn echt heerlijk geworden !!! en goed gelukt!
Echt super leuk die kleintjes 
Groetjes Marijke