1

Onderwerp: Dozen vd sligro

Hai
Ik weet niet of ik hier goed sta...anders moven maar......
Weet iemand welke maten dozen de sligro heeft en wat ze kosten....ik heb mijn aanvraag gedaan voor een pas maar is nog niet binnen......dan weet ik dat ff..anders bestel ik ergens online......
Makro heeft ze ieg niet helaas......
alvast bedankt..
maartje

2

Re: Dozen vd sligro

Nou, echt taartdozen heb ik bij de sligro (bij mij in de stad) ook niet gevonden.

Dus ik vraag me af of ze die hebben.
De dozen die ze hebben zijn van die catering dozen, langwerpig en laag.

Ik bestel ze altijd on-line.

mama-tijd = tijd voor taart!!

3

hhmm oke....las ergens dat ze per 50 ofzo te koop waren....nou goed..als ik mijn pasje binnen heb ga ik wel eens kijken..
waar koop jij ze online dan??
maartje

4

Hoi, hier in  Helmond bij de sligro ook geen dozen. Ik weet dat de Hanos ze wel heeft, volgens mij per 50. Ik heb ze nog nooit gekocht maar vond ze er wel erg degelijk en goed uitzien.
Misschien kun je daar (ook) terecht?

Groetjes Jose

5

Ik heb bij de sligro in Zwolle wel gebaksdozen zien liggen. Ik durf alleen niet meer te zeggen wat ze kosten.
Anders bel je toch even met de sligro bij jouw in de buurt.

Groetjes José

6

Heb net een pas bij de hanos aangevraagd.....sligro was mislukt dus opnieuwe aangevraagd haahhha ja bellen kan....maar heb geen haast hoor.....ihhihih toch bedankt voor jullie hulp!! heb eerst 3 online besteld......
maartje

7

hoi hoi,

Onze Sligro heeft ze wel hoor. Ze heten Depa Zwanenhalsdoos met de volgende prijzen en maten:
34 x 34 x 8 kosten 32,50 excl btw voor 50 stuks en de 30 x 30 x 8 cm kosten 45.95 excl btw voor 100 stuks.

succes ermee!

groeten, Bianca
TAART in huis

8 Laatst bewerkt door Maartje2you (07-03-2011 20:45)

OO super.....dan ga ik daar wel even heen.....kan het delen met een vriendinnetje..dat scheelt weer in de prijs...
heb net gehoord dat mijn sligro pas morgen komt..
maartje

9

Ik ben bij de sligro in Leeuwarden geweest om dozen (bij de makro ook niks te vinden), maar daar hadden ze ze niet. Toen ik er om vroeg, kon ik ze van de bakkerij mee krijgen. Ok, kopen. Geen idee meer wat ik ervoor betaald heb. Ik denk een halve euro per doos of zo.
Dus als het niet in het schap ligt, kun je misschien wel even bij de bakkerij vragen...
Succes!

10

Zover ik weet heeft sligro geen taartdozen,makro ook niet. Ik heb ze laatst bij Hanos gehaald weet alleen zo niet welke maat (waren wel groot) en hoeveel ze kosten

De groeten uit Brabant van TAMARA
https://www.facebook.com/TamaraNL1977

11

Sligro Duivendrecht/Amsterdam heeft wel taartdozen. Maar ik weet geen prijzen helaas.

12

Heb de dozen!!!!
Onze sligro (groningen) had ze wel.....nog 1 pak hahahah had ik mazzel dus....
50 stuks.....uitgerekend inc btw 0.47 cent per doos....ik ben dus happy....deel ze met een vriendin....
iedereen bedankt!
maartje

13

paardenkoper hefft gebaksdozen en ook de taartkartonnetjes