1

Onderwerp: ook ik aan de stapel!!!

En wel voor mijn moeders verjaardag wat zij groots vierde omdat ze 65 werd!
Er zitten een hele hoop leermomentjes in deze stapel!!!
Ik hoop wel dat niet mijn laatste is want ik vind het wel erg gaaf om zo'n megataart te maken.
Vullingen:bovenste cappucino mbc
               tweede mocca mbc knapperige choco
               derde ammeretto mbc +bebogeen
               vierde champagne mbc + viervruchtenjam
Feedback en tips zeer welkomhttp://www.mijnalbum.nl/Foto-GPBG6IAD-D.jpghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-PWTQEL6M-D.jpgBedankt voor het kijken :D

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

2

Re: ook ik aan de stapel!!!

Ziet er mooi strak uit hoor! :Y

Misschien had je de bloemen bovenop in een bakje kunnen laten drogen zodat ze rechtop zouden staan?
Verder knap gedaan hoor!

3

Wat een mega stapel! Ik vind hem hartstikke mooi! Leuk zo met die kleurtjes! Knap hoor!

4

Ik vind het een erg mooie stapel! Heel erg leuk die vierkantjes op de zijkant!!! En dat glanseffect, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?? Bij de tip van de bloemen in een bakje laten drogen sluit ik me aan! En ik hoop ook dat het niet je laatste is!!!

5

super mooie taart!

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

6

Super!

Life is what you make of it...

7

Superrr zeg!! :thumb:  voor het eerst aan stapel? En dan meteen 4 hoog?? Knap hoor!!

Ik ga zaterdag mn eerste stapel maken.. dus als jij nog tips hebt   :)  zijn ze meer dan welkom  ;)

8

Ja voor het eerst aan stapel ja. Ik wou eerst losse taarten maken maar na lang wikken en wegen vond ik dit toch mooier. Op tartacadabra staat een hele goeie how to stapelen die heb ik wel 30 keer gelezen O-) en het scheelt dat ie voor mijn moeder was he anders had ik er misschien niet aan begonnen. Maar nu zit ik alweer te bedenken wat ik nog meer kan gaan stapelen? :D hoezo verslavend??? bedankt voor de complimentjes allemaal :Y

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

9

Het zijn helemaal mijn kleuren, en wat ik zo leuk vind is dat het doorloopt wanneer je echt van opzij kijkt en het van boven af een hele rustige taart lijkt. Ik vind 'm zeer geslaagd!

Groetjes Sas

10

jeetje wat een werk al die vierkantjes/ruitjes :s  maar wel een heel vrolijke taart zo :Y  :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

11

Supermooie taart en hij klinkt heel smakelijk ook !

Groetjes, Conny

12

Mooie taart!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.