Onderwerp: Resultaat workshop Glashill!!!
Op 3 maart heb ik een workshop van Jacqueline (Glashill) gevolgd! Veel geleerd en ben stiekem toch wel trots op mijn resultaat!

Ook voor printjes op icing en frosty!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Resultaat workshop Glashill!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Op 3 maart heb ik een workshop van Jacqueline (Glashill) gevolgd! Veel geleerd en ben stiekem toch wel trots op mijn resultaat!

Heel erg mooi, vooral die roos!
heeeeel mooi!! 
Heel erg mooi.
o wauw, moeten die bloemen niet in het water ?
o wauw, moeten die bloemen niet in het water ?
haha
Heel erg mooi, vooral die roos!
Dankjewel! Was mijn allereerste roos ooit, dus ben helemaal happy met het resultaat!! 
Hoi Marielle,
Leuk dat je ze er op gezet hebt! Ik vond het ook erg leerzaam. Nu maar veel gaan oefenen.
erg netjes! vind je roze bloemen het mooist met dat zwarte hart erin! 
super mooi!
mag ik heel brutaal vragen wat voor uitsteker je voor de zwarte 'meeldraden' hebt gebruikt?
Ziet ik toch in ene mijn naam voorbij schieten ... nou, dan moet ik natuurlijk wel ff om 't hoekje piepen
Fijn om te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad en d'r ook daadwerkelijk wat van opgestoken hebben. Ik vond 't in ieder geval erg leuk en volgens mij is iedereen naar huis gegaan met 'n mooi bloemtafereel.
En stiekum trots???? Laat dat stiekum maar weg hoor. Je mag best trots zijn op je werk.
@lizzl -> de Christmas Rose is gemaakt met deze set: http://www.deleukstetaartenshop.nl/asso … -3995.html.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Resultaat workshop Glashill!!!