Re: Cactus taart (eerste keer bloem, eerste keer royal icing)
WOW, ge-wel-dig!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Cactus taart (eerste keer bloem, eerste keer royal icing)
WOW, ge-wel-dig!!!!
Super mooi, wow. Lijkt me echt moeilijk
Tjonge deze is echt helemaal geweldig! ik heb er geen originele woorden meer voor geloof ik na al de woorden van iedereen haha maar dat neemt niet weg dat ik deze echt verdories mooi vind
Prachtig geworden! (Ik dacht eerst "een cactus voor je schoonmoeder maar gelukkig is het een hobby )
wauw.... helemaal geweldig!
Wow wat stoer!!!! Heel mooi gedaan
Deze is echt geweldig!!!
dat ziet er goed uit zeg, heel creatief!
ik ben niet zo van de ouwe koeien-uppen, maar deze is wel zo geweldig!!! ik kon het niet nalaten iets toe te voegen...
misschien trouwens wel een idee, deze naar 3d te verplaatsen??
Dat was nog eens een goed idee! Als je ziet hoeveel reacties alweer... Zo'n taart verdiend het helemaal om nogeens wat aandacht te krijgen!
En 3d issie... Eens kijken of we dat voor elkaar krijgen
Super gaaf
fantastisch gedaan en superorigineel
helemaal te wauw !
.................................................................ben r stil van........................................................................................................................
Echt ontzettend gaaf! heel mooi.
Wauw, wat een ontzettend leuk idee zeg! En erg mooi uitgevoerd!
Allemachies wat een enorm werk!
Amai, geweldige taart. Proficiat ! Het zal wel veel werk geweest zijn.
Goed gedaan.
Wat een geweldige stekelige taart.
Wel grappig dat er soms 'oude' taarten naar boven worden gehaald die ik dan nog niet gezien heb. Deze is gaaf zet, zag dat het ook je avatar is, ziet er leuk uit!
wat een super leuke taart! Geweldig gemaakt, lijkt me een hele klus!!
Wat leuk !
Deze taart staat ook al zoooo lang op mijn verlanglijstje.
Dnek dat ik 'm maar gewoon een keer voor mezelf ga maken
Super erg leuk .....ik hou normaalgesproken niet zo van kaktussen, maar deze is om op te vreten
jeetje net echt!!
Supergaaf en echt heel origineel!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Cactus taart (eerste keer bloem, eerste keer royal icing)