1

Onderwerp: Ideeën decoratie geboorte cupcakejes

Begin juni ben ik uitgerekend van ons 2e kindje. Onze oudste zit inmiddels op de kleuterschool en die wil natuurlijk graag tracteren. Nu wil ik wat anders dan de gebruikelijke beschuit met muisjes. Ik zat zelf te denken aan cctjes. Die kan ik makkelijk van te voren maken en invriezen.

Alleen daar komt hij, ik heb geen leuk idee om het te versieren. Het probleem is namelijk dat wij niet weten wat het wordt. Ik ben dus opzoek naar leuke ideeën als decoratie van de cctjes, die ik van te voren kan maken en ook nog voor zowel een jongetje als een meisje kan zijn.

Dus dames als jullie een leuk idee weten hoor ik het graag.

2

Re: Ideeën decoratie geboorte cupcakejes

De kleur lichtgroen met wit vind ik ook wel mooi :) Onze babykamer was limegroen met bruin, is ook neutraal (wisten overigens wel wat t werd) Succes ;)

Trotse mama van Iris en Milan, en wonder nr 3 onderweg <3

3

Ik zou id ook gaan voor neutrale kleuren wit groen etc.
Misschien met van die stempels vd action (zie andere topic) hier zitten leuke geboorte stempels bij.
Dus cc rondje erop, dan een kleinere in een ander kleurtje met daarop gedrukt een stempel.
En je zou dan als je het gaat trakteren alles op schaal leggen en rondom de cc wat muisjes strooien wat geworden is, zodat het dan wel duidelijk is wat hij heeft gekregen een broertje of zusje.
Je zou ipv stempels misschien ook luiertjes, speentjes babyhoofdje kunnen boetseren.

Succes en veel plezier met het maken ervan

Zijn er nog andere dames die een leuk idee hebben.