1

Onderwerp: Pffffff..... Ik vind Dora echt niet leuk om te maken!

Hier mijn taart van Dora. Vind het zo'n verschrikkelijk onderwerp... of ben ik de enige?
Is een 3 laagse stapel.... rugzak is ook een taart van biscuit met vulling. Hoop dat jullie niet kunnen zien dat ik het niet leuk vond om te maken...

http://94.100.118.250/1255750001-1255800000/1255776001-1255776100/1255776030_5_gLHZ.jpeg

http://94.100.121.247/1255750001-1255800000/1255776501-1255776600/1255776558_5_gxXC.jpeg

Taarten op bestelling en WORKSHOPS.....
www.taartendroom.nl

2

Re: Pffffff..... Ik vind Dora echt niet leuk om te maken!

Het gebruik van De Trol hier op het forum zegt al genoeg  :lol: . Je bent dus niet de enige  :D  Maar ik vind jouw Trol wel zeer goed gelukt! Treffend!

Groetjes van Natascha!

Het is wel een plaatje!! Ben benieuwd hoe jouw taarten eruit zien die je wel leuk vindt om te maken. Ben nu al hevig onder de indruk  :/

Groetjes Bianca

Bianca's Taart schreef:

Het is wel een plaatje!! Ben benieuwd hoe jouw taarten eruit zien die je wel leuk vindt om te maken. Ben nu al hevig onder de indruk  :/

De laatste Toy story taart die ik heb gepost.... DIE vond ik geweldig om te maken  ;)

www.taartendroom.nl

5

Ik vind hem in ieder geval super gelukt. Vooral rugzak en kaart vind ik heel leuk!

He Dora en Rugzak en Kaart, roept mijn zoontje van 2. Hij vindt hem wel heel mooi, en ik ook  :P

groetjes, Linda (mv Eva, David & Sara)
Een onderschrift is ook maar gewoon een tekst onder je bericht....

7

Ondanks dat je haar niet leuk vond is het wel een hele leuke taart geworden :Y

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

8

je ziet er niks van hoor, deze taart is ook weer geweldig!

Nou.... dat schept de burger moed, bedankt!!!

www.taartendroom.nl

10

ik vind 'm geweldig op deze manier. Zo knap dat er toch weer telkens een andere taart tevoorschijn getoverd wordt met hetzelfde onderwerp  :Y

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

11

Vind 'm zeer goed gelukt. En mooi ook natuurlijk :lol:

12

je vond rugzak en kaart leuker dan Dora lijkt me aan de gezichtsuitdrukking te zien; maar hij is toch weer super!!

Groetjes, Dorothea.

13

ik vind hem heel mooi maar idd je toy story was wel gaver maar het is ook niet te vergelijken he.
en volgens mij kan jij geen stomme taarten maken ik heb er idg nog nooit een gezien van jouw hand

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

Geweldig!!!!!!!!

Leuke kleuren, leuke meid die Dora(hahahha) jij maakt geen rare taarten ik volg je nu al meer dan een jaar en het zijn allemaal geweldige taarten!

Groetjes P@trici@

Dot schreef:

je vond rugzak en kaart leuker dan Dora lijkt me aan de gezichtsuitdrukking te zien; maar hij is toch weer super!!

alle 3 nagemaakt van een afbeelding.... Dora IS blijkbaar gewoon niet leuk hahaha.....

www.taartendroom.nl

16

Hij is apart. Ik vind het wel een taartje van jouw.. Zoals je ook met die bumba hoed hebt gedaan en hier de rugzak. Zo origineel!!! Ik zou er niet opkomen geloof ik..
Wat leuk trouwens dat de rugzak van biscuit is en niet van cake. Dat zou je niet verwachten..
Nogmaals errug mooi!!! Hier zijn ze echt heel blij mee, zeker weten!!

17

zal ik jou eens wat zeggen: EINDELIJK een leuke Dorataart en wat goed opgelost door haar zo puzzelend rechtop te zetten, ze is niet te boetseren (ik heb al meerdere exemplaren door het raam gegooid) Mag ik hem PLEASE opslaan (en gebruiken voor de taart voor mijn nichtje?) Hij is echt SUPER en nee je kunt dus niet zien dat je het niet leuk vond.

Misschien een rare vraag: de klep van rugzak, heb je hiervoor gewoon een lap fondant laten uitharden met tylose en hem zo aangebracht? Ik durf eigenlijk nooit zo'n dikke lap te gebruiken, bang dat ze het gaan opeten :D  :lol:

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

18

ik vind hem helemaal super!!!!
en ik ben ook benieuwd na de vraag van Lot...het antwoord van jou dan  :lol:

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

Lot schreef:

zal ik jou eens wat zeggen: EINDELIJK een leuke Dorataart en wat goed opgelost door haar zo puzzelend rechtop te zetten, ze is niet te boetseren (ik heb al meerdere exemplaren door het raam gegooid) Mag ik hem PLEASE opslaan (en gebruiken voor de taart voor mijn nichtje?) Hij is echt SUPER en nee je kunt dus niet zien dat je het niet leuk vond.

Misschien een rare vraag: de klep van rugzak, heb je hiervoor gewoon een lap fondant laten uitharden met tylose en hem zo aangebracht? Ik durf eigenlijk nooit zo'n dikke lap te gebruiken, bang dat ze het gaan opeten :D  :lol:

Wat fijn om zo'n positieve reacties te horen, had echt niet zo'n fijn gevoel over deze taart, maar dat voelt nu al een stuk beter  :Y  Bedankt!!!

De klep van rugzak is inderdaad een dikkere lap die ik heb laten drogen, er achter tegenaan heb gelijmt en heb gestut met wat langere dowels....

SUcces, je mag hem zeker namaken!!!

www.taartendroom.nl

Lientje schreef:

Hij is apart. Ik vind het wel een taartje van jouw.. Zoals je ook met die bumba hoed hebt gedaan en hier de rugzak. Zo origineel!!! Ik zou er niet opkomen geloof ik..
Wat leuk trouwens dat de rugzak van biscuit is en niet van cake. Dat zou je niet verwachten..
Nogmaals errug mooi!!! Hier zijn ze echt heel blij mee, zeker weten!!

Ik gebruik bijna nooit cake, gewoon biscuit die ik wat laat uitharden door hem IETS langer in de oven te laten en 2 dagen te laten staan voordat ik hem verwerk... Vervolgens strak opvullen en afsmeren en een hele dag in de koeling voor je hem gaat bekleden. Even met een warm mes erlangs en bekleden maar... werkt prima :thumb:

www.taartendroom.nl

21

Hij is anders wel heeeeel mooi geworden!

22

Als je zo'n leuke taart kan maken van wat je niet leuk vindt... Superknap! Ik vind 'm erg leuk en erg vrolijk, zelfs Dora kijkt blij! En ik heb 'r ook ooit gepuzzeld en wat is ze moeilijk.

Ik vind de rugzaktopper-met kaart helemaal geweldig.

De andere kindertaarten op je site trouwens ook ( Even gekeken wat voor moois er dan uitkomt als je het echt leuk vindt) en wauw wat mooi! Erg gaaf idee zoals je minnie mouse/bumba op de stapels hebt gezet.

Groetjes Sas

Nisa's Sas schreef:

Als je zo'n leuke taart kan maken van wat je niet leuk vindt... Superknap! Ik vind 'm erg leuk en erg vrolijk, zelfs Dora kijkt blij! En ik heb 'r ook ooit gepuzzeld en wat is ze moeilijk.

Ik vind de rugzaktopper-met kaart helemaal geweldig.

De andere kindertaarten op je site trouwens ook ( Even gekeken wat voor moois er dan uitkomt als je het echt leuk vindt) en wauw wat mooi! Erg gaaf idee zoals je minnie mouse/bumba op de stapels hebt gezet.

Dank je wel.... mooie complimenten zeg!!! Voor Minimouse moet ik de credit aan een ander geven. Daarvan kreeg ik een foto aangeleverd met dat hoofdje eruit.... De Bumba heb ik wel zelf verzonnen, de Bumba kiekeboe .

www.taartendroom.nl

24

Ik vind Dora eigenlijk wel leuk...maar ik heb haar dan ook nog nooit hoeven maken.

Vind deze taart echt supermooi en inderdaad anders dan anders!

25

Nou Peggy hij is weer prachtig hoor :Y Niets van te zien dat je het niet zo naar je zin had, ben wel bang dat je nu meer aanvragen voor haar gaat krijgen want hij is erg leuk! Ben het eens met Lot dat ze bijna niet te boetseren valt, heb m'n puzzelplaatje voor de taart van m'n dochter over 2 weken ook al klaar liggen :D Mag ik 'm ook opslaan?