Onderwerp: Slagroom op het voetbalveld
Hier een eenvoudige slagroomtaart met Royal Icing gespoten rozen.

Bedankt voor het kijken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Slagroom op het voetbalveld
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Bedankt voor het kijken.
De doelen zijn echt
. Respect!
Hoi Elvira
Wat zijn je roosjes mooi en de doelen gaaf. Echt veel leuker dan plastic. Dan is die workshop toch echt wel heel nuttig geweest.
Voel het je mee of tegen vergeleken met de suikerbloemen?
Heb je veel spulletjes aan moeten schaffen? Ik heb zelf helemaal nik snog op het gebied van icing.
Wil hem ook graag doen. Word na de zomervakantie denk ik, want de vrijdagen zijn al vol komende tijd.
Groetjes
Monique
Hoi Elvira
Wat zijn je roosjes mooi en de doelen gaaf. Echt veel leuker dan plastic. Dan is die workshop toch echt wel heel nuttig geweest.
Voel het je mee of tegen vergeleken met de suikerbloemen?
Heb je veel spulletjes aan moeten schaffen? Ik heb zelf helemaal nik snog op het gebied van icing.
Wil hem ook graag doen. Word na de zomervakantie denk ik, want de vrijdagen zijn al vol komende tijd.Groetjes
Monique
Royal icing is weer heel wat anders. Maar als je het hebt staan dan is een randje en een ander dingetje zo gedaan met Icing. En de spullen voor icing vallen best wel mee. Spuitzakken (snoepzakken) of cornetjes en spuitmondjes. Ja de turn table is wel handig als je de zijkanten moet doen. Het valt me tot nu toe alle twee heel erg mee. Van het najaar hopen dat ze de PME fondant op een vrijdag of zaterdag gaan geven want die zou ik toch ook nog graag gaan doen.
Wat is dan het verschil met royal icing? Is dat meer stipjes, randjes, e.d.? Hmm snoepzakken zag ik net nog bij sligro liggen
.
Je hebt groot gelijk dat je fondant ook wil doen. Dan krijg je ook je master
. Ik kan alleen maar op de vrijdag, dus ook ff afwachten.
Heb net ook een aanvraag gekregen voor een voetbaltaart, hoe heb je die doelen gemaakt? Fondant of icing?
En dan nog een voetballertje op het voetbalveld. Hij is voor een jongetje wat helemaal weg is van voetbal.
Ik heb vorige week mijn PME Royal Icing afgerond. Dus kon het niet laten om zelf de doeltjes te spuiten. Het is wel makkelijker om plastic doeltjes op de taart te zetten. Maar als je het zelf kan ga je toch geen plastic op je taart zetten. Het jongetje was er heel blij mee in ieder geval.
Bedankt voor het kijken.
Ik heb de doeltjes met Royal Icing gespoten.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Slagroom op het voetbalveld