1 Laatst bewerkt door elvira (22-11-2011 22:24)

Onderwerp: Rozen

Rozen maken is nog niet echt mijn ding. Maar volgende maand ga ik PME 3 volgen, en ik denk dat het dan stukken beter zal gaan.
Hij is gevuld met banketbakkersroom en mandarijntjes en 4-vruchtenjam.
Ik ben benieuwd hoe ze hem vind.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZCFUO4U6.jpg

Bedankt voor het kijken.

2

Re: Rozen

Chique! Wel heel feestelijk voor iemand die haar verjaardag niet viert. T'is toch een waar feest om zo'n taartje aan te snijden  ;)

Met zoete groet! Akire

3

Wat een leuke rand heb je gebruikt hij is prachtig.

Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van!
Liefs Ilona

4

Wat een plaatje zeg!

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

5

Chique hoor.

6

Hartstikke mooie taart, enne rozen ik vind ze heel mooi gedaan
Supertaartje !!!!!!!

7

Prachtig chic  :Y

8

Mooi!!! :thumb:

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

9

elvira schreef:

Een collega wilde een klein taartje om haar verjaardag niet echt te vieren, maar wilde toch iets voor bij de koffie. Dat kan geregeld worden. Roomwit met rozen.
Rozen maken is nog niet echt mijn ding. Maar volgende maand ga ik PME 3 volgen, en ik denk dat het dan stukken beter zal gaan.
Hij is gevuld met banketbakkersroom en mandarijntjes en 4-vruchtenjam.
Ik ben benieuwd hoe ze hem vind.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZCFUO4U6.jpg

Bedankt voor het kijken.

Wat een prachttaart! En je rozen zijn toch wel erg goed gelukt. Misschien bij de grote de volgorde van de buitenste bladeren? Je weet wel dat 1,3,5,2,4 verhaal. Met je cursus kunnen ze nu aleen maar nog  mooier worden. Ik vind de tips die je krijgt ook wel handig. Juist die kleine dingen van... oja... De vulling klinkt ook lekker. Gebruik ook graag banketbakkersroom en 4 vruchten jam. Overigens is rijstepudding ook erg lekker met jam in een taart. Moet ie wel een beetje stevig zijn.

Groetjes
Monique

Groetjes, Monique
www.mb-specials.nl