1 Laatst bewerkt door Kelly1609 (11-03-2011 09:28)

Onderwerp: Ideeën gezocht voor taart met deze foto

Ik kreeg een mailtje of ik voor dit weekend een taart kan maken met de volgende foto:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8G7FJ4GX.jpg

dat is de foto van hun bedrijf. De bovenkant van de taart is dus voorzien. Maar ik heb geen idee welke kleur ik als ondergrond moet gaan gebruiken en of en welke decoraties ik nog aan de zijkant zou kunnen gebruiken.

Ik ben een beetje inspiratieloos. Jullie hulp is hard nodig ;)

EDIT: ik heb wel rode fondant in huis. Zou ik deze nog met bijv. zwart kunnen mengen tot bordeaux rood? (de rood van de deur)

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

2

Re: Ideeën gezocht voor taart met deze foto

M&B heeft het rood in het assortiment van de openslaande deuren. Dat zou je als basis kunnen gebruiken. En dan 'antiek' op de zijkanten? In de webwinkels wordt het vintage genoemd...

Of op de zijkant veel letters in corresponderende kleuren. Woorden die uitleggen wat er allemaal in de winkel te krijgen is....

Kijk zoiets... maar dan met andere kleuren want het moet natuurlijk wel bij de bovenkant passen.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=140147

Heel veel suc6 ermee.
Groetjes

Met zoete groet! Akire

3

Het metselwerk een beetje terug laten komen? Met een impressiematje kun je hier en daar wel wat baksteenmotiefjes maken misschien?
Je kunt ook klimop tegen de zijkant doen, net of er plantjes tegen de gevel groeien.
Succes!

4

Creme-kleurig of iets met hout, daar op wat bloemetjes, theepotjes of zo en dan bronskleurig dusten zodat het een beetje antiek over komt ??

5

@Akire, bedankt voor je reactie. Helaas heeft bestellen geen zin meer. Hij is voor dit weekend. En ik kreeg de vraag pas eergisteren.

Ik vind de klimop en baksteenmotief een leuke optie voor de zijkant...nu nog even kijken met welke kleur ik ga bekleden!

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'