51

Re: Voor een vlotte muzikale 19 jarige fotografe...

Origineel en.....gaaaaf!

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

52

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

53

Dank jullie wel voor alle complimenten! En ze gingen maar door terwijl ik naar Londen en Farnham was :)!

De letters zijn heus echt wel met de hand uitgestoken! De JEM- en patchshopgirl uitstekers inderdaad :Y (die overigens nog op wel meer plekken te krijgen zijn, vraag me alleen niet waar...) De grotere letters gaan natuurlijk heel makkelijk, de kleintjes steek ik altijd uit door huishoudfolie heen. Al met al ben ik toch wel een uurtje of 3 bezig geweest denk ik met al die letters en het steeds opnieuw verzinnen van een woord wat er nog net tussen paste.

De strik had inderdaad misschien ietsjes groter gemogen... Of nog wat meer losse stukken lint ertussen of van die serpentines?

De dame blanche vulling is reuze makkelijk, gewoon weer zo'n lekker Mona-toetje :P Ik schep eerst de roomvulling eruit met zo min mogelijk chocoladesaus, want die giet ik er aan het einde overheen.

Natuurlijk mag dit taartje weer gebruikt worden voor jullie eigen creaties, er zijn nog heeeeeel veeeel toepassingen denkbaar. Babywoordjes, kerstwoordjes, mannenwoorden....

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"