51

Re: witte bruidstaart gedeeltelijk op herhaling

Prachtig weer zoals altijd. Idd mooi om te zien dat alles in het wit toch een supermooie taart oplevert.

Ik heb van de week ook weer de entwined uit het stof gehaald en gebruikt. Het is een mooi resultaat maar een crime om mooi uit de uitsteker te krijgen vind ik. Heb jij nog tips   O-)

52

Prachtig zoals altijd !
Mijn complimenten  :thumb:

53

hij is werkelijk schitterend!

Liefs, Zanoni

54

Heel mooi rustig,prachtig weer!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

hoi!
even DE taart opgezocht :Y
voor de allereerste keer kreeg ik bezoek van onbekenden die via via gehoord hadden dat ik de bruidstaart voor een vriendin gemaakt had, en of ik hun bruidstaart wilde maken voor eind april, stuiter stuiter, spannend!
zoiets vind ik heel mooi, en ze liet een uitgeprinte foto zien, en wat zie ik?! die kwam me bekend voor, die is van kwebbeltje,hihi.
ze wil overigens wel iets heel anders, soort creme met ivoorkleurig, onderste laag alleen een strik en op het lint rondom de datum en namen, middelste een lint en relief en aan beide kanten twee rozen, bovenste laag van die wiebertjes met pareltjes en daarop drie rozen.
het word mn eerste bruidstaart voor onbekenden, vind het zo spannend!!!
maar wilde je wel even laten weten dat je taarten dus ook hier in de buurt bewonderd worden, ze zijn ook prachtig!!!
aangezien ze helemaal enthousiast was over de proeftaartjes die ik gemaakt had, (bijna ziek van de zenuwen voordat ze kwamen)mag ik me nu lekker druk gaan maken over de rozen, hoe krijg je dat toch voor elkaar? ze zijn zo mooi ook!!! pfew, gelukkig heb ik nog even om te oefenen, want ik heb tot nu toe alleen nog maar rolroosjes gemaakt :o
groetjes neeltje

56

Mooi

57

Tja, zoals altijd weer prachtig Brenda! Ik zou er haast m'n geloftes voor vernieuwen  :lol:

58

ook deze vind ik erg leuk,

59

Wat een geweldig mooie taart! En prachtige roosjes. Heb je toevallig een how-to gebruikt voor de roosjes? Ben erg benieuwd hoe je die zo mooi krijgt!