1

Onderwerp: uitstekers CARS

hallo,
weet iemand of er uitstekers bestaan van Cars(takel, bliksem,king enzo.)En waar je ze dan kunt bestellen.
Bedankt.

2

Re: uitstekers CARS

Niemand???

3

Uppen mag na 12 uur, niet binnen het uur!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

ok, neem mij niet kwalijk tenminste ik neem aan dat je met uppen bedoeld niet pushen ofzo.

5

Uppen is het omhooghalen van je topic door een nieuw bericht te plaatsen.

Of er platte uitstekers zijn weet ik niet. Er bestaan wel mallen voor 3D cars auto's, maar die zijn zeer zeer slecht verkrijgbaar (ben ook aan het zoeken).

ik heb inderdaad nog geen uitstekers gezien. Maar heb zelf een mal gekocht van mc queen. Deze wel gekocht in duitsland bij de Ernsting's Family. Dat is een kledingzaak waar ze ook wat speelgoed verkopen. Deze winkel zit ook in nederland, maar of ze daar ook deze dingen verkopen?

7

Zo moeilijk verkrijgbaar zijn ze niet...

lobbes.nl/products/detail/1810050

Jacqueline

8

Ook ik ben op zoek naar mallen van cars.

Heb gelezen dat die van lobbes na 2x al stuk gaan.
Bestaan er niet siliconen mallen o.i.d?
iemand een idee waar je die kan kopen?

Groetjes Geeke   --- Komt voor de Bakker ---

9

Jackeline, heb gekeken naar site lobbes, maar waar kan ik dat dan vinden, onder welk kopje?
heb trouwens bij de blokker bliksem gekocht hard plastic speelgoed,(malletje) en daar zat klei bij,dit wil ik vanavond proberen, ik laat het horen als het gaat.

10

Alleen www ervoor en dan kom je er van zelf...

Jacqueline

11

ja dat snap ik ,ik kwam ook op die site, maar wat voor item moet ik dan hebben, je zou daar dan cars mallen hebben???

12

Gewoon de site kopieeren wat yakefrank getypt heeft en in je zoekbalk plakken - enter en ziedaar je krijgt het meteen voor je neus  ;)

13

hallo, ik heb ze gisteravond geprobeerd en ik moet zeggen, het gaat goed, alleen moet je nog de koplampen er op plakke, ogen ed. ik denk dat als ie klaar is dat het heel veel lijkt op takel en bliksem.en ik kreeg hem er makkelijk uit, dus bij de blokker te koop(van plastic).
bedankt voor al jullie reacties.

14

yakefrank schreef:

I bedoelde inderdaad de klei-mallen  :) Maar wat een leuke site, ben lekker aan het neuzen  :D

yakefrank schreef:

HOe maak je ze dan, met deze uitstekers? het zijn toch vormpjes om in te kleuren, verven etc..

Ik ben een beginnende taartenbakster, en moet een cars taart maken! Dus alle handige tips zijn welkom!

16

Widiiiiiiiiii schreef:
yakefrank schreef:

HOe maak je ze dan, met deze uitstekers? het zijn toch vormpjes om in te kleuren, verven etc..

Ik ben een beginnende taartenbakster, en moet een cars taart maken! Dus alle handige tips zijn welkom!

Je gebruikt ze als molds.............daarover is hier al veel geschreven.

Succes met de taart die je moet maken!