26

Re: 2 smaken biscuit - choco en aardbei

En nog de nesquik gevonden? En gelukt met de smaken?

27

:nooo ik heb de nesquik niet gevonden, enkel de cacao smaak.
Helaas.... nu heb ik wel iets anders gevonden. Maar of het zal gaan slagen, joost mag het weten....

Zaterdag ga ik het uitproberen, I'll keep on posting.

Toi Toi... hahahah... :Y

Just love 2 bake....

28

heb ooit cupcakes met chocoladenesquik gemaakt en die waren echt goor en mislukt door t melkpoeder

29

We barsten haast van spanning... is het gelukt? en verklap je dan ook wat je hebt gebruikt?

30

't is nog geen zaterdag :nooo:think: toch?  ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

31

Oké, oké, ik ben al stil... :D

32

maar vandaag wel....en en en????

N-Joy Cakes

33

nou, kom op :D  :D  :lol:

34

Ik ben ook wel heeeeel benieuwd  :Y

:think:  Mocht je die (aardbei) poeder(s) gaan kopen dan is het misschien een idee om dat ook op het forum te zetten. Als er meerdere geïntreseerd zij (zoals ik) dan kan je de kosten (zoals verzendkosten) delen

if you can dream it, you can live it (WD)

35

:o Hey.... oeps...

Jullie wachten nog steeds vol spanning af...

Maarruh het is gelukt...
De kleur is achterwege gebleven dus heb ik gebruik gemaakt van rode kleurstof.
De smaak heb ik gekregen door een vloeibaar aroma toe te voegen.
Alleen is het niet de lekkere smaak aardbei... En van welk merk het is weet ik eigenlijk ook niet. Het is bosaardbei aroma gekocht in de Sligro, liep er tegenaan en nam het impulsief mee...
Kijken of ik er een foto van kan toevoegen...

Al om al, gevuld en bekleed, heeft het ons heerlijk gesmaakt.  :Y

Nu nog de foto's...

L,
Daisy

Just love 2 bake....

36

manon73 schreef:

Ik ben ook wel heeeeel benieuwd  :Y

:think:  Mocht je die (aardbei) poeder(s) gaan kopen dan is het misschien een idee om dat ook op het forum te zetten. Als er meerdere geïntreseerd zij (zoals ik) dan kan je de kosten (zoals verzendkosten) delen

Ik wil het toch wel gaan proberen. Alleen de kosten... het is zo prijzig. Voor een zakje van 200 gram betaal je ongeveer incl. verzendkosen al 15 euro.
Maar we zouden eens kunnen gaan kijken of we gaan bestellen of niet. Het zou voor jullie dan nog duurder uitkomen aangezien ik het ook weer door moet sturen naar jullie toe. Tenzij het opgehaald wordt.

Maar ja, tot nu toe hoor ik alleen jij er nog over praten. Dus we zullen wel zien of er meerdere zijn.

L,
Daisy

Just love 2 bake....

37

Ik heb toevallig bij Marmelot bij mijn reguliere bestelling frambozenpoeder meebesteld....... puur omdat ik gék ben op frambozen en om het eens uit te proberen.

Ik zal morgen een biscuit bakken en het er doorheen doen..... eens kijken...... gewoon er doorheen mikken maar of in plaats van een ingrediënt?  :think:

Daar moet ik dus nog even naar kijken, hoeveel gram als toevoeging of in de plaats van (wat)......?  :+

38

Uhm... Ik heb de aroma er gewoon ingemikt, wel nadat alles bij elkaar is gemixt en luchtig is geworden. Dus zeg maar in de laatste 3 minuten.
De fruitpoeder kan je volgens mij ook wel gewoon erin doen.

Nah, nu is het wachten op jou... Hou ons op de hoogte, wellicht kunnen we dan toch een bestelling plaatsen. Want ik zag daar toch zoveel smaken staan...

Bedankt, dat je het met ons wilt delen.

L,
Daisy

Just love 2 bake....

39

Dank je Soeminie, fijn dat je taart lekker was! ik zal ook eens snuffelen bij de Sligro, ze hebben daar ook steeds meer op bakgebied, springen duidelijk in op de taartenbak-hype. :)
We blijven het volgen. Die poeders op marmotte zijn wel heel aantrakkelijk, maar alleen als je veel en voor anderen bakt. Dat doe ik nagenoeg (nog) niet.
Groetjes omakneeltje en bak-ze allemaal :9

40

Hallo Allemaal
ik ga zelf zaterdag weer naar duitsland. zijn er nog liefhebbers uit de omgeving arnhem die interesse hebben in de "nesquik" (heet daar anders). Ik wil wel wat extra meenemen, dan wel graag zelf ophalen of ik moet bij jou in de buurt komen.
Ik zet dit maar even bij jou in topic ik weet niet of dit mag en oke is ????

Wel fijn dat jou taart toch lekker was !

Groetjes