Onderwerp: Mijn eerste geboortecupcakes op bestelling
Voor de babyborrel van Remi, 50 stuks. De kleuren passen bij het geboortekaartje.
Ik haalde mijn inspiratie op dit fantastische forum!!

Bedankt voor het kijken!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eerste geboortecupcakes op bestelling
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor de babyborrel van Remi, 50 stuks. De kleuren passen bij het geboortekaartje.
Ik haalde mijn inspiratie op dit fantastische forum!!

Bedankt voor het kijken!!
leuke volijke cuppies

Wat een schattige cupcakes!!!!
Wat een schattige cupcakes!!!!
heel lief en ik vind de kleurtjes ook erg mooi.
gefeliciteerd met deze eerste opdracht. Leuk om te doen hè 
Was idd erg leuk! Niet evident met twee kids in de buurt, maar gelukkig zorgde papa voor de nodige afleiding...
Heel erg leuk! 
Lief!!!!!
Ohhh zo schattig!
wow wat leuk, is het goed als ik ze opsla voor de traktatie van mijn oudste dochter als haar zusje of broertje geboren is.
Ze zijn echt precies wat ik in mijn hoofd had maar er niet uit wou komen 
Ik haal zelf ook veel inspiratie op dit forum, sla ze dus gerust op! Ik beschouw het als een compliment.
Veel succes ermee!
wat een lieve babietjes !!! aaauhhwwww
mag ik je vragen welke stempel/uitstekers je gebruikt voor de voetjes bv.
Alvast bedankt!
Ziet er mooi uit 
Ik bestelde via de webshop volgend setje: 'Patchwork Cutter baby lion and nursery'
Echt een hebbedingetje, zo eenvoudig en het geeft toch een leuk resultaat.
Te gek dank je wel!
Zit in het boodschappenmandje!
Resultaat zal volgen, heb nl. nog wat zwangere om me heen...
Erg mooi gemaakt. Ik vind de standaard ook mooi; mag ik vragen waar je die gekocht hebt?
Die kocht ik in een winkel bij ons in de buurt. Ik woon in België, niet bij de deur dus... maar is van het merk Yong, kostte zo'n €15
Dat is inderdaad niet naast de deur. Maar dank je wel voor je antwoord. Ik zoek verder. 
Wat een schatjes, vooral dat babietje op de buik vind ik ontzettend lief om te zien.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eerste geboortecupcakes op bestelling