1

Onderwerp: spoed vraagje

Hoi allemaal,

Ik ben bezig met een taartje zonder melk en wilde eerst 1 laag kokosvulling en 1 laag ananasjam doen, maar die laatste kan ik nergens vinden :s

Nu heb ik nog een hele lekkere verse mango en de combi mango-kokos is heel lekker, dus nu wil ik eigenlijk een 2e laagje van verse mango doen. Kan dit? gewoon een dijkje en daartussen plakjes mango?

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

2

Re: spoed vraagje

Vers fruit kan er altijd tussen als laag. Waar maak je dan een dijkje mee. Botercreme kan dan zeker niet??

wel zou ik iets nemen waar je de mango in kan leggen.

evt. 2 laagjes kokos, met op 1 laag de plakjes mango.

volgens mij kan botercreme wel .........plantaardige boter....
ja toch??

4

Mss wat laat voor dit taartje, maar hebben ze in de wereldwinkels geen ananasjam?

Hier in de supermarkt (Deen) hebben ze wel ananasjam, maar helaas zit die supermarkt niet overal. Maar verkoopt je supermarkt het eigen merk perfect dan kan je daar tussen de jams kijken, want dat is het eigenmerk dat onze supermarkt voert en er zijn meerder supermarkten die dit merk als eigen merk hebben.

6

Ik denk wel dat het kan, maar het lijkt mij lekkerder als je dan bijvoorbeeld slagroom of bc met daardoor stukjes mango doet, of misschien de mango iets pureren zodat het smeuiger word.
Maar ik zou inderdaad wel eerst een dijkje doen.

Life is like one of my cakes......You never know what you're gonna get.
http://www.facebook.com/pages/Cake-Diva … ref=stream