Onderwerp: printjes voor de foodprinter
Soms zie je van die mooie patroontjes gemaakt met de foodprinter.bv. ruitjespatroon. Waar vind ik die printjesen als ik ze ergens wil laten printen moet ik dan A4 formaat nemen of hoe doen jullie dat?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » printjes voor de foodprinter
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Soms zie je van die mooie patroontjes gemaakt met de foodprinter.bv. ruitjespatroon. Waar vind ik die printjesen als ik ze ergens wil laten printen moet ik dan A4 formaat nemen of hoe doen jullie dat?
ff zoeken op colourlovers....zowel hier als via google
Dankjewel dit zijn echt wel heel mooi motiefjes. Ik ken helemaal niks van die foodprinter. Bij ons in het dorp is een snoepwinkeltje waar je afdrukjes kan laten maken. Als ik een volledig A4 blad in zo een motiefje wil moet ik dat dan al op een A4 formaat hebben of kan zo'n foodprinter dat ook vergroten?
Misschien een domme vraag?
Dankjewel dit zijn echt wel heel mooi motiefjes. Ik ken helemaal niks van die foodprinter. Bij ons in het dorp is een snoepwinkeltje waar je afdrukjes kan laten maken. Als ik een volledig a4 bla
vergroten doe ik via Word. Soms vervormt je motiefje maar dan kopieer ik en plak ik er 1 bij zodat je mooi op elkaar kan aansluiten. Ook kan je dan de reclame van colourlovers eraf snijden zodat je daadwerkelijk een gehele bruikbare print hebt.
Zou ff bij die winkel vragen naar de mogelijkheden. Ze hebben um vast ook aan een pc aangekoppeld zodat je je bestandje misschien wel mee kan nemen.....................????
Ben eigenlijk wel benieuwd
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » printjes voor de foodprinter