Onderwerp: It's Finger Lickin' Good!
Taart voor de verjaardag van m'n broertje die in de marketing van KFC werkt. Chocolade biscuit gevuld met witte chocolade mousse en zwarte kersen jam.

De kippenpootjes en frietjes vind ik zo leuk

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » It's Finger Lickin' Good!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Taart voor de verjaardag van m'n broertje die in de marketing van KFC werkt. Chocolade biscuit gevuld met witte chocolade mousse en zwarte kersen jam.

De kippenpootjes en frietjes vind ik zo leuk

Super goed gelukt zeg!
krijg trek in een vette snack wat is ie leuk zeg!!
wauw, echt heel leuk!
jahaaa, echt leuk
geel gekleurd kapsel in reepjes gesneden? en die pootjes.....
....met bruine suiker??
Frietjes zijn koekjes.
Kippenpootjes zijn Rice Krispies met Marshmallows door de koekkruimels gerold..
Wat een súperleuke, originele, knettergave taart, wow wow wow!!!
Je patatjes lijken zo uit de frituur te komen en de kippenpootjes zijn ook al zo "echt".
Ik ben benieuwd hoe je dat voor mekaar hebt gekregen
.
Echt geweldig gedaan
.
Lijkt me zo raar om in z'n lekker kippepootje te bijten en dan een compleet andere smaak te proeven.
Wel ontzettend leuk gedaan
Echt leuk zeg!

Wat een súperleuke, originele, knettergave taart, wow wow wow!!!
![]()
![]()
![]()
Je patatjes lijken zo uit de frituur te komen en de kippenpootjes zijn ook al zo "echt".
Ik ben benieuwd hoe je dat voor mekaar hebt gekregen
.
Echt geweldig gedaan
.
Danku... origineel voor dit forum ja, maar ik heb 'm naar "Amerikaans" voorbeeld gemaakt, Cake Central en Google
. Ik wilde 'm maken sinds ik er eentje in een etalage zag staan, en dan werkt m'n broertje ook nog bij de KFC, uitgelezen kans!
Niet normaal zo levensecht, geweldig!
jahaaa, echt leuk
![]()
![]()
geel gekleurd kapsel in reepjes gesneden? en die pootjes.....
....met bruine suiker??
Beter opletten bij Cake Off Inge!
@Em: Hele toffe uitvoering van FKC! Mijn welgemeende complimenten.
Super knap gedaan!!!!
Ziet er geweldig echt uit!
Om je vingers bij op te vreten
Ontzettend goed gedaan, net echt, vooral die kippepootjes en die frieten 
Hij is echt ontzettend leuk!
Maar helemaal origineel op dit forum is het niet, een tijdje geleden is er ook een hele mooie geplaatst, weet alleen niet meer door wie.
Ze was me net voor inderdaad, maar 2 KFC taarten op het hele forum vind ik best origineel hoor. 
Ik heb trouwens voor de vulling witte chocoladerepen van de C1000 gebruikt met crispies en stukjes noot erin, die zijn me toch lekkerrrrrrrr....mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..... 
2 op de (hoeveel taarten staan hier op het forum?), is idd nog steeds heel erg origineel, daar heb je gelijk in.
Knap gemaakt... Zelfs aan manlief laten zien en die vond hem ook mooi!!
gaaaaaaaaaaaaaaaaaf..en die frietjes en kippebouten zijn echt wel echt.... mij hou je niet voor de gek hoor

Suuuuuppppppeeeeeerrrrrr!
vroeg me al af of die frietjes en kippenpootjes uit de oven of uit de frituur kwamen... echt knap gemaakt!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » It's Finger Lickin' Good!