Onderwerp: Ook ik zal me even voorstellen!
Hoi allemaal,
Mijn naam is Mandy Reuvers, ik ben 23 jaar en woon samen met mijn lieve vriend Cas in Almere.
Ik heb een erg druk leven, ik werk 36 uur per week als pedagogisch medewerker in een kinderdagverblijf, daarnaast studeer ik Psychologie aan de Open Universiteit en houd ik veel van sporten. Naast al deze bezigheden probeer ik ook nog mijn sociale leven op orde te houden, ohja en ook nog mijn huis te onderhouden! Het lukt me allemaal best aardig, al zeg ik het zelf.
Nu heb ik al een hele tijd zitten denken om taarten te gaan maken en decoreren, gewoon als (gezamelijke) hobby met mijn vriend! We houden beiden van koken, bakken, etc. Hij is dan ook kok van beroep, heeft veel avonddiensten en ik zie hem weinig door het werk... En als ik hem dan zie hangen we samen op de bank, vandaar het idee om dit als gezamelijke hobby te gaan doen! En het is bevallen hoor.
De eerste taart die we hebben gemaakt zag er naar mijn mening best ok uit, en ik ben een perfectionist, dus was stiekem best een beetje trots! Ik ga vrijdag alweer mijn derde taart maken (in 3 weken tijd) voor de verjaardag van me zusje! Het is een erg leuke, verslavende, maar ook dure hobby heb ik gemerkt! Ik ben in drie weken al meer dan 100 euro kwijt, misschien wel bijna 150 euro. Maar dan heb je ook wat hè!
Nou, ik stop maar eens met vertellen, want kan nog eeuwen doorgaan. Dit is dus mijn voorstelverhaal. Heb je nog vragen, vraag het gerust!
Liefs, Mandy Reuvers.