Re: Lekker tevreden de laatste tijd!
Hoe krijg je die taarten zo mooi strak vraag ik me telkens af?
Super mooie parade!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Lekker tevreden de laatste tijd!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoe krijg je die taarten zo mooi strak vraag ik me telkens af?
Super mooie parade!
Robin schreef:wow wat een mooie allemaal zeg. En wat kun jij strak bekleden! Mag ik vragen welke fondant je ervoor gebruikt? Of gebruik je marsepein? Ik ben zelf al een tijd verschillende aan het uitproberen, maar ik kom er niet echt uit! Marsepein werkt fijn, maar vind ik niet lekker. De funcakes fondant scheurt op de randen en daar kun je niet mee boetseren enz...
Ik gebruik regalice fondant.. is een hele zachte fondant om mee te werken..
Die ga ik dan ook maar eens proberen! je taarten zijn zo mooi strak! Hardt deze fondant ook uit als je ermee boetseert?
Zo je bent lekker bezig geweest! Ze zien er allemaal top uit 
Super!!!!!!! Mooie parade! 
Ze zijn stuk voor stuk heel erg mooi
Joyce84 schreef:Robin schreef:wow wat een mooie allemaal zeg. En wat kun jij strak bekleden! Mag ik vragen welke fondant je ervoor gebruikt? Of gebruik je marsepein? Ik ben zelf al een tijd verschillende aan het uitproberen, maar ik kom er niet echt uit! Marsepein werkt fijn, maar vind ik niet lekker. De funcakes fondant scheurt op de randen en daar kun je niet mee boetseren enz...
Ik gebruik regalice fondant.. is een hele zachte fondant om mee te werken..
Die ga ik dan ook maar eens proberen! je taarten zijn zo mooi strak! Hardt deze fondant ook uit als je ermee boetseert?
Yep, deze hard ook uit!
Hele mooie strakke taarten 
Heel mooi, supernetjes afgewerkt!
wat een supermooie taarten heb jij gemaakt
Hele mooie taarten hoor!!!!
Prachtige parade
, stuk voor stuk mooie en inderdaad super strakke taarten! 
Supermooie parade, wauw! Allemaal mooi.
Mooie strakke taarten! Mag je heel erg tevreden over zijn!
Vind je letters ook heel mooi, welke gebruik je daarvoor (taart voor June en die met de kikkertjes)?
Mooie taarten 
Mooie strakke taarten! Mag je heel erg tevreden over zijn!
Vind je letters ook heel mooi, welke gebruik je daarvoor (taart voor June en die met de kikkertjes)?
Dat zijn de groovy clickstix!
Wat een leuke taartjes zeg!! Vooral die van LP, mag ik vragen welke letters je hebt gebruikt aan de zijkant?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Lekker tevreden de laatste tijd!